loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 192 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)
گروه مجموعه زندگی بازدید : 175 دوشنبه 14 دی 1394 نظرات (0)
:: ویژه نامه بلوری ::/ شماره صفر : بررسی برترین فیلم های سال 2015 میلادی /
با کیفیت عالی / فایل پی دی اف
کاری از گروه اینترنتی مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 143 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - قسمت هشتم سریال شهرزاد امروز منتشر شده است و از طریق منوی سمت چپ سایت می توانید آن را خریداری کنید . نسخه های HD و Full HD در سایت اضافه شده اند  . برای دانلود سریال اینجا کلیک کنید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 101 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - بازی Assassins Creed Syndicate که چند روزی است به سایت اضافه شده ، امروز آپدیت جدیدی برای آن عرضه شد که در همان پست دانلود می توانید آن را دانلود کنید . برای رفتن به پست دانلود بازی Assassins Creed Syndicate اینجا کلیک کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 107 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - نسخه سانسور شده و بازبینی شده فیلم Sinister 2 در سایت اضافه شد . تمامی کیفیت های این فیلم بعد از انتشار در سایت قرار می گیرند . برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 86 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)
با سلام ، چند روزی است که آرشیوی از سریال های برتر دنیا را برایتان آماده کرده ایم . این سریال ها هر هفته (در همان پست) قسمت جدیدشان اضافه می شود . کیفیت های 720 و 1080 آن ها هم حداقل تا 2 روز بعد به پست اضافه خواهند شد . برای دسترسی به آرشیو سریال ها از منوی سمت چپ  سایت اقدام کنید و یا وارد این لینک شوید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 87 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - بعد از هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که پوشش کامل خبری را در سایت داشتیم ، سایت تصمیم گرفت که تمامی فوتبال ها و در آینده سایر ورزش ها ، تیم های معروف را گزارش زنده پوشش دهد . اولین باشگاهی که فوتبال آن به صورت زنده و مستقیم در سایت گزارش می شود باشگاه فوتبالی رئال مادرید می باشد که روز به روز به تعداد تیم ها افزوده خواهد شد . تمامی گزارش های پیرامون این تیم در تگ RMLive# قابل دسترس است .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 97 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - از امروز دو زیر موضوع جدید به نام های امروز در تاریخ و چهره ها در شبکه اجتماعی در موضوع سرگرمی اضافه شدند . این موضوع ها قبلا به صورت جداگانه منتشر می شدند ولی در موضوع خاصی نبودند . منبع اصلی این دو بخش وبسایت برترین ها می باشد . این موضوع ها هر روز با مطالب جدید بروز می شوند .


انتهای پیام /

گروه مجموعه زندگی بازدید : 92 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - آلبوم Step Rt بعد از 5 روز تاخیر دیروز در سایت منتشر شد . کاور پشتی این آلبوم آماده شده است و می توانید در ادامه ببینید . لازم به ذکر است که این کاور به پست دانلود آلبوم هم اضافه شده است .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 111 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - آلبوم Step Rt که به تازگی تاخیر خورد سرانجام در تاریخ 20 شهریور با دو کیفیت 128 و 320 در سایت مجموع هزندگی منتشر می شود .

تا کنون 2 ترک از آن منتشر شده است .

در ابتدا کل آلبوم با دو کیفیت منتشر شده و تا فردا تمامی آهنگ ها به صورت جداگانه آپلود خواهند شد .

با تشکر

گروه مجموعه زندگی بازدید : 142 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - آلبوم موسیقی بی کلام Step Rt در تاریخ 20 شهریور منتشر می شود . این آلبوم شامل 8 ترک می باشد که در ادامه می توانید لیست آهنگ ها را به همراه حجم آنها مشاهده کنید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 119 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - آلبوم Step Rt از علیرضا طیبی که قرار بود در تاریخ 15 شهریور منتشر شود تاخیر خورد . این آلبوم موسیقی در تاریخ 20 شهریور با 5 روز تاخیر در سایت مجموعه زندگی برای اولین بار منتشر خواهد شد . این آلبوم رایگان شامل هشت ترک می باشد که با دو کیفیت 320 و 128 قابل دانلود می باشد .

با تشکر

گروه مجموعه زندگی بازدید : 104 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (1)

مجموعه زندگی - برنامه طنز خندوانه هر شب ساعت 23 از شبکه نسیم به مدت 70 دقیقه پخش می شود . شما تنها بعد از 2 ساعت از پخش این برنامه تلوزیونی می توانید آن را با لینک مسقیم و رایگان از سرور های قدرتمند آپلود تیزفایل دانلود کیند .

ساعت 2 بامداد به وقت ایران قسمت جدید خنوانه توضیحات و اعلام مهمان ها در سایت درج می شود که می توانید آن را با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید .

لازم به ذکر است که گزارش متنی برنامه خندوانه هر شب را می توانید فردا صبح از مجموعه زندگی دریافت کنید . این گزارش شرح کامل تمامی اتفاقات و حاشیه های این برنامه است .

لوگو خندوانه در منوی سمت راست سایت قابل مشاهده است که ساعت 2 بامداد هر روز آپدیت خواهد شد . با تشکر مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 82 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - از 1 شهریور تا پایان آن ، مجموعه زندگی به دنیال جمع آوری آرشیو درباره همه موضوعات است . از فیلم و سریال گرفته تا عکس و اپ ! در یکما آخر تابستان آرشیو کامل همه چیز را در مجموعه زندگی خواهید یافت .

به امید روز های بهتر برای سایت - با تشکر

گروه مجموعه زندگی بازدید : 90 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (1)

با استفاده از سامانه پشتیبانی آنلاین سایت مجموعه زندگی می توانید نظرات و پیشنهاد های خود را با ما به اشتراک بگذارید . برای تبلیغات در سایت هم از همین طریق و یا ایمیل Reza98tk@gmail.com اقدام کنید .

در صورت آنلاین بودن پشتیبانی کادر کوچک سبز رنگی گوشه سمت چپ سایت دیده می شود که با وارد کردن اسمتان به گفت و گو ملحق می شوید و

با تشکر - پشتیبانی محموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 89 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - تا کنون در سایت مجموعه زندگی بیش از 100 بازی و نرم افزار اندروید قرار گرفته است که بعضی از آن ها تکراری هستند . نکته اینجاست که بازی ها و نرم افزار های اندروید هر هفته / دو هفته یکبار آپدیت می شود . در آپدیت ها تغییراتی اعمل می شود که شما باید حتما نرم افزار / بازی را آپدیت کنید . دلیل تکراری بودن بعضی ها به خصوص نرم افزار ها این که پست های جدید نسخه های جدید تر را دارا می باشند . 90% لینک های مستقیم بازی و نرم افزار اندروید از سایت اندرویدینا استخراج شده اند . برای دانلود نرم افزار مورد نظر خود همیشه آخرین پست آن نرم افزار را دانلود کنید ...

با تشکر - گروه اینترنتی مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 209 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

مجحموعه زندگی - بیش از یک هفته از انتشار کتاب اینستاباز می گذرد ، این کتاب در کتابخانه مجازی کتاب سبز تا کنون با بیش از 14500 هزار بازدید ، پربازدی ترین کتاب ماه است . همچنین دومین کتاب برگذیده سایت هم انتخاب شده است .


گروه مجموعه زندگی بازدید : 126 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (1)
مجموعه زندگی -کتاب الکترونیکی اینستاباز به قلم رضا توکلی که از 12 تیر در سطح اینترنت به رایگان قابل دانلود است ، در کتاب خانه های معتبر کتاب سبز تا کنون بیش از 13500 هزار دانلود داشته است و جز کتاب های برگذیده هفته هم شده است . هم اکنون این کتاب دومین کتاب پربازدید سایت است .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 407 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
:InstaBaz - Reza Tavakoli pdf file:
::کتاب اینستابــاز منتشر شد::
::دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی::
::نویسنده رضا توکلی::
کاری از گروه اینترنتی مجموعه زندگی


نام کتاب : اینستابــاز (آموزش جامع اینستاگرام)
ناشر : مجموعه زندگی دیجیتال (LC Digital)
زیر نظر : گروه اینترنتی مجموعه زندگی
منبع : سایت مجموعه زندگی
نویسنده : رضا توکلی
تعداد صفحات : 23 صفحه
فرمت و حجم : 3.3 مگابایت - PDF
توضیحات :
در اینستاباز می توانید تمامی موضوعات پیرامون شبکه اجتماعی اینستاگرام را بخوانید .
گروه مجموعه زندگی بازدید : 90 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - برنامه اندروید درس زندگی که اولین نرم افزار اندروید تیم مجموعه زندگی است هم اکنون از روی مارکت پلازا قابل دانلود است .

لازم به ذکر است که برنامه نویس این نرم افزار امیر فولادی فرد است  . توسعه دهنده : گروه اینترنتی مجموعه زندگی زیر نظر LC Digital


برای مشاهده درس زندگی در پلازا اینجا کلیک کنید

گروه مجموعه زندگی بازدید : 85 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - یک خبر خوب ...! بازدید کلی سایت مجموعه زندگی LCB به بیش از 2 میلیون بازدید رسید که این خودش به تنهایی خبر بسیار خوب و خوشحال کننده ای است .

امیدواریم که در کنار شما به موفقیت های بیشتری برسیم


گروه اینترنتی مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 91 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - بخش Celeb Fa سایت که به بررسی حواشی پیرامون سلبیریتی ها اختصاص داشت از این پس با عنوان LC Celeb به کار خود ادامه خواهد داد .

گفتنی است که LC Celeb زیر نظر بخش LC Mag  یک هفته نامه مستقل خواهد شد .

در ادامه می توانید لوگو LC Celeb  را مشاهده کنید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 100 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
گروه اینترنتی مجموعه زندگی در راستای بهبود عملکرد کاری خود به دنبال نویسنده برای سایت مگردد . از علاقه مندان دعوت می شود آمادگی خود را اعلام کنند .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 128 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

مجموعه زندگی - کتاب اینستاباز به قلم رضا توکلی در تاریخ 12 تیر ماه 1394 زیر نظر Life Collection Digital و سایت مجموعه زندگی منتشر می شود . این کتاب جامع پیرامون تمامی موضوعات شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد .


این کتاب به صورت کاملا رایگان در روز معین شده در ابتدا در سایت مجموعه زندگی سپس در کتابخانه های معتبر مجازی منتشر خواهد شد .

با تشکر - گروه اینترنتی مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 108 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (1)

مجموعه زندگی - بخش پشتیبانی آنلاین سایت راه اندازی شد و کاربران اط طریق آن می توانند با تیم پشتیبانی ما ارتباط مستقیم داشته باشند . این پشتیبانی از طریق گفت و گوی نوشتاری انجام می شود ولی امکان ارسال فایل در آن وجود دارد . این ابزار در صورت آنلاین بودن تیم پشتیبانی در سمت راست پایین سایت قابل مشاهده است که صورت یک کادر سبز رنگ دیده می شود ویا می توانید بر روی لوگو چت بر روی منوی سمت راست سایت به تیم پشتیبانی وصل شوید .


لطفا نظرات و پیشنهاد های خود را با ما در ارتباط بگذارید . تیم مجموعه زندگی مشتاقانه آماده همکاری با سایت ها و دیگر وبلاگ ها می باشد . برای ثبت تبلیغات در سایت هم از همین فرم اقدام کنید ...


با تشکر - رضا توکلی مدیریت گروه اینترنتی مجموعه زندگی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 299 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (5)

گروه اینترنتی مجموعه زندگی - کتاب آموزشی اندروید (نسخه یک) تا کنون بیش از 50.000 هزار بار در سایت و کتاب خانه های اینترنتی منتشر شده است ولی آن کتاب علی رغم بازدید بالا ولی بر روی نسخه قدیمی اندروید یعنی 4.1 نوشته شده بود . در تابستان امسال در پایان تیر ماه 94 این کتاب بر روی نسخه جدید اندروید یعنی 5.1 منتشر خواهد شد . نویسنده کتاب رضا توکلی است که این کتاب دهمین کتاب وی و اولین کتاب نظر بخش LC Digital می باشد . بقیه کتاب ها توسط وبلاگ مجموعه زندگی منتشر شده بودند .

و خبر دیگر هم این است که کتاب اینستا باز که قولش را داده بودیم آماده شده و تنها کار های انتشارش مانده که به زودی در اویل تیر ماه 94 منتشر خواهد شد . فردا کاور این کتاب در سایت منتشر خواهد شد .


با تشکر - مدیریت گروه اینترنتی مجموعه زندگی LCBlog.in

گروه مجموعه زندگی بازدید : 330 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بخش جدید مجموعه زندگی شروع به کار کرد - سلب فا از این به بعد در LCBlog.in 

این بخش توسط گروه اینترنتی مجموعه زندگی راه اندازی شده و در آینده یک مجله مستقل خواهد شد . عکس های این بخش تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و عکس ها اکثرا سانسور شده هستند . این قسمت تنها برای اعضا سایت قابل استفاده است .



گروه مجموعه زندگی بازدید : 251 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

مجموعه زندگی - مجموعه زندگی تا کنون 9 کتاب را به صورت رسمی در اینترنت منتشر کرده است . که همه آن ها در زمان وبلاگ قبلی منتشر شده بودند ولی زیر نظر گروه مجموعه زندگی . نویسنده این 9 کتاب رضا توکلی می باشد که می توانید در سمت راست سایت این کتاب ها را مشاهده و دانلود کنید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 703 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (1)
گروه اینترنتی مجموعه زندگی - در سایت ما انیمیشن های دوبله فارسی ای قرار دارد که بیشتر آن ها دوبله گلوری می باشد ، ولی به صورت رایگان قابل دانلود است ....

گروه مجموعه زندگی بازدید : 820 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (3)
::دانلود نرم افزار درس زندگی::
Dars-e-Zendegi .v1. April 2015 - apk file
برای سیستم عامل اندروید (پشتیبانی از تمامی نسخه های اندروید)
.::دانلود با لینک مستقیم::.
به صورت رایگان
کاری از گروه اینترنتی مجموعه زندگی برنامه نویس : امیر فولادی فرد
به زودی در تمامی مارکت های معتبر اندروید


نام نرم افزار : درس زندگی
 
توسعه دهنده : گروه اینترنتی مجموعه زندگی
 
برنامه نویس و طراحی اپ : امیر فولادی فرد
سال تولید : فروردین 1394
 حجم نرم افزار : 600KB
 قیمت : کاملا رایگان
 
اجرا در : تمامی نسخه های سیستم عامل اندروید

گروه مجموعه زندگی بازدید : 181 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل و جانشین استیو جابز هم اکنون یکی از محبوب ترین مدیر های جهان می باشد ، مجموعه زندگی به زودی با این شخص به پای مصاحبه می نشیند .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 257 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

به مناسب سالروز تاسیس شرکت اپل توسط استیو جابز - مجموعه زندگی شماره اول LC PDF خود را با عنوان زندگی نامه استیو جابز رونمایی کرد .

در ادامه می توانید آن را با لینک مستقیم و رایگان دانلود کنید ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,149
  • بازدید ماه : 4,149
  • بازدید سال : 135,321
  • بازدید کلی : 6,173,197
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg