loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 276 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)
PC Companion مجموعه ای از ابزارها و برنامه هایی است که می توانید هنگام اتصال دستگاه سونی به کامپیوتر از آن استفاده کنید. PC Companion شامل Xperia™‎ Transfer می شود که ابزاری برای انتقال محتوا از یک iPhone به دستگاه Xperia™‎ جدید شماست. این نرم افزار همچنین به روز رسانی های نرم افزار دستگاه، مدیریت مخاطبین و تقویم و یک ویژگی تهیه فایل پشتیبان و بازیابی برای محتوای تلفن شما را ارائه می کند. همین طور می توانید با استفاده از Media Go محتوای رسانه خود را انتقال داده و سازماندهی کنید. با گذشت زمان در صورتی که توسط Sony یا شبکه مخابراتی، برنامه های بیشتری در دسترس قرار گیرند، می‌توانند اضافه شده و دانلود شوند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 426 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)
Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 64 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
Max Uninstaller 3.6.1.1568 Final نرم افزاری ساده و در عین حال کار آمد برای حذف کامل نرم افزار‌های اضافی نصب شده بر روی سیستم می باشد که کاربران با کمک آن میتوانند در زمانی که بخش Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است از آن استفاده کنند و نرم افزارهای اضافی نصب شده بر روی ویندوز خود را به طور کامل از رجیستری رایانه حذف کنند و با این کار باعث افزایش میزان کارایی سیستم خود شوند. این نرم افزار محصولی از کمپانی MaxUninstaller میباشد .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 98 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ عرضه شد! ساعاتی پیش این نسخه به صورت جهانی عرضه گردید که مایکروسافت برای آن حدود ۴۰ترابیت فضای اختصاصی تهیه کرده بود! ۳ نسخه از ویندوز ۱۰ انتشار پیدا کرده است که شامل Enterprise, Pro و Home می شوند. در واقع نسخه Pro همان نسخه Ultimate در ویندوز ۷ می باشد. فایل های ISO دانلودشده دقیقا مطابق با فایل های ISO قرار گرفته در سایت رسمی مایکروسافت می باشند که برای صحت این موضوع ۲ عکس در ادامه مطلب ضمیمه شده اند. تیم دانلودها مفتخر است تا به عنوان یکی از اولین وبسایت های ایرانی، طعم استفاده از نسخه کاملا نهایی ویندوز ۱۰ را به شما بچشاند. برای دانلود نسخه های مختلف این ویندوز و فایل های فعال سازی و روش فعال سازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه کاملا نهایی، فایل های ریلیز شده در تاریخ ۲۹جولای ۲۰۱۵|

|به همراه آموزش نصب کامل و قدم به قدم|

 

  Windows 10 final build cover small دانلود نسخه نهایی ویندوز 10   Windows 10 Pro/Enterprise/Home x86/x64 29th July 2015

گروه مجموعه زندگی بازدید : 79 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)
Microsoft .NET Framework برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی NET.  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 74 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
ویندوز ۸.۱ آخرین و بهترین ویندوز ارائه شده از جانب شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد. در این پست برای شما کاربران عزیز آخرین نسخه آپدیت شده از این سیستم عامل را که مربوط به جولای سال ۲۰۱۵ می باشد را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه شامل تغییراتی به منظور اصلاح رجیستری ویندوز بوده است و شامل هیچ گونه برنامه اضافه شده ای به سیستم عامل نمی باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

این مجموعه وکتور  Ramadan kareem And Happy Eid Mubarak نام دارد. مجموعه ای از وکتور متنوع ماه مبارک رمضان و عید فطر می باشد .  فایل های موجود در این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . 

 

Ramadan.kareem.And.Happy.Eid.Mubarak  دانلود تصاویر وکتور ماه مبارک رمضان و عید فطر   Ramadan kareem And Happy Eid Mubarak

 

علیرضا طیبی بازدید : 69 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
سرانجام پس از انتظار های فراوان آخرین قسمت پازل Apple Music تکمیل شد و نسخه ی جدید آیتونز عرضه شد تا تمام علاقه مندان بتوانند از سرویس اپل موزیک روی کامپیوتر های خود استفاده کنند.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 51 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)
بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 76 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه June 2015|

Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US June2015-Murphy78

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 146 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)
این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 372 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

اجرا تمام برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks v0.9.1 Build 4057 Kitkat Rooted Offline

نسخه صد در صد آفلاین برای نصب و استفاده + آموزش نصب و راه اندازی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 74 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
 سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.  |دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه March 2015|  Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US Mar2015-Murphy78

گروه مجموعه زندگی بازدید : 84 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 301 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 86 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.


گروه مجموعه زندگی بازدید : 296 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)
آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … مورد استفاده قرار میگیرند مجموعه آیکون های PNG با موضوع سفره هفت سین را برای دانلود آماده کرده ایم که شامل تصاویر آینه، شمع، سیر، قرآن کریم، سیب، سبزه، ماهی در تنگ آب، سمنو، سماق، سنجد، سکه و تخم مرغ رنگی عید نوروز می باشد.تمامی انها با فرمت Ico  میاشند که میتوانید این مجموعه را بصورت رایگان از مجموعه زندگی دریافت نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
دیگر چیزی به پایان سال ۹۳ باقی نمانده است، از این رو داشتن تقویم جدید برای سال نو یعنی سال ۹۴ برای برنامه ریزی کارهایمان در سال نو لازم و ضروری است، به همین جهت در این بسته تقویم سال ۹۴ را برای دانلود رایانه و تلفن همراه آماده کرده‌ایم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 110 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)
دانلود رایگان نرم افزار تولید کارت شارژ ایرانسل
تست شده و 100% عملی
::تولید کارت شارژ بدون هیچ هزینه و دردسری::
::: اختصصاصی وبلاگ مجموعه زندگی:::
LCBlog.in

برای دانلود این نرم افزار ابتدا در سایت عضو شده و وارد ادامه مطلب شوید .

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,174
  • بازدید ماه : 4,174
  • بازدید سال : 135,346
  • بازدید کلی : 6,173,222
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg