loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
سر کلاس درس، در اتوبوس و مترو یا در محل کار، از هر دو سه نفری که گوشی هوشمندی جلوی صورتش گرفته و مشغول است، دست کم یکی دارد به دهکده اش سرک می کشد. دیوار می کشد، سرباز می سازد، حمله می کند، یا استحکاماتش را برای دفاع در برابر حمله دشمن تقویت می کند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 508 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
گروه اینترنتی مجموعه زندگی - بازی اینترنتی Clash of Clans یک بازی در سبک استراتژیک برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس است که ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 126 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
بسیاری از افراد به دنبال ارتقای سطح دهکده خودشان هستند و البته می خواهند خیلی زود به این نتیجه برسند و این موضوع امکان پذیر نیست مگر اینکه بتوانیم جوری بازی را هک کنیم.اشتباه نکنید این بازی به دلیل ذخیره بودن در سرور یا همان ویژگی آنلاین بودن بازی این اجازه را نمیدهد تا شما ناگهان دهکده خود را تغییر دهید اما می توانید با ترفندهایی کاری کنید تا زودتر و راحت تر سکه و طلا بدست بیاورید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 111 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
برای دیدن کلیپ اینجا کلیک کنید.
 
توجه : این کلیپ کاملا واقعی است و توسط خود شرکت درست شده اگر در اول فیلم به منابع ( Gem , Gold , Elixir , Dark Elixir) دقت کنید می بینید که تمام مخازن پر شده اند و خانه اصلی ( town hall ) آن نیز لول 10 می باشد ولی فقط ابزار ساختمان اصی لول 1 را دارد و همین طور  موقع حمله تمام سربازان لول یک ولی از هر کدام 300 عدد می باشد . تمام اینا به علت این است که برای شرکت Supercell است و آنان برای آزمایش آن را این طوری ساختند .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 107 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
همان طور که می دانید شرکت Supercell تولید کننده ی بازی های Clash Of Clans ، Boom Beach و Hay Day می باشد که ما در این بخش از بازی Clash Of Clans استفاده می کنیم و این روش روی هر سه بازی شرکت Supercell انجام می شود .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 76 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
اشتباه اول : از سربازان داخل Clan Castle خود برای منحرف کردن و کشتن سربازان Clan Castle دشمن استفاده نکنید، در کلن وارز از سربازانی که مستقیم به سمت سلاح های دفاعی حرکت می کنند در Clan Castle داشته باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
۱ – برای عضویت در یک لیگ شما حتما باید در قسمت چند نفره (Multi Player) حمله کنید.
 
۲ – حداقل کاپ (Trophy) برای ورود به لیگ ۴۰۰ کاپ می باشد.
 
۳ – هر بازیکنی که در هر لیگی باشد آرم آن لیگ کنار اسم او قرار می گیرد .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 75 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
- free my apps  اپلیکشنی بر روی موبایل برای خرید گیفت کارت رایگان
 
اپلیکشن Free my apps یکی از قابل اعتمد ترین و معروف ترین اپ هایی است که به شما کمک میکند تا به میزان دلخواه گیفت کارت تهیه کرده و با آن در هر بازی یا برنامه ای (حتی آیتونز و …) جم یا هر چیز دیگر بخرید.( مورد داشتیم با این پول رفتن هدفن از آمازن خریدن   :)    )

گروه مجموعه زندگی بازدید : 110 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
سربازان Clan Castle و قهرمانان (Heroes) می توانند خسارت زیاد به آنها وارد کنند، چون گرازسواران (Hog Rider) تا زمانی که همه ی ساختمان های دفاعی را نابود نکرده اند به سراغ سربازان Clan Castle و قهرمانان نمی روند. پس Clan Castle و تخت قهرمانان (Alter) را در جایی رو از دسترس (مثلا در وسط روستا) قرار دهید تا گرازسوار بیشترین ضربه را متحمل بشود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 215 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
احتمالا شما هم در مورد تاثیر تغییر زبان را بر روی لوت و همچنین افزایش روستا های متروکه شنده باشید 
 
این مسئله عمدتا در تابستان پارسال که لوت کاهش چشم گیری پیدا کرد شایع شد و بیشتر کاربران هم این روش را در پی گرفتند و بعضی مواقع هم لوت خوبی میزدند

گروه مجموعه زندگی بازدید : 80 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
برای تغییر دادن اسم خود در بازی کلش آف کلنز clash of clans ، تنها راه وارد شدن به قسمت help & support بازی است . در آن قسمت باید از بالای صفحه سمت راست گزینه contact us را انتخاب کنید. بلافاصله صفحه ای باز میشود که در آن از شما میخواهد متنتان را بفرستید. متنی بنویسید در این رابطه که میخواهید اسم بازی خود را عوض کنید. میتوانید از این متن استفاده نمایید :

گروه مجموعه زندگی بازدید : 94 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)
در حمله های خود با این مشکل مواجه شدید که بعضی اوقات از قلعه قبیله ( Clan Castle ) نیروهایی مانند ویزارد و ویچ و دراگون خارج میشوند و باعث نابودی ارتش شما میشوند. پس باید چاره ای اندیشید تا قبل از شروع حمله کلن کسل را خالی کنیم و سپس حمله خود را شروع کنیم.(به جز برخی از استراتژی های حمله مانند دراگون و … در بقیه کاربردیه). پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب میکنیم…
 
خالی کردن کلن کسل دارای دو مرحله است: ۱-خارج کردن نیروها از کسل  ۲-نابود کردن کامل نیروها

گروه مجموعه زندگی بازدید : 87 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)
جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها – کامل
 
به دلیل آمدن آپدیت جدید، مطلب بازبینی و ویرایش شد و هر سه قسمت در یک مطلب جامع تقدیم شما عزیزان خواهد شد.
 
حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله میشن و حمله بر اساس برنامه پیش نمیره. این موضوع مخصوصا وقتی آزار دهنده هست که نیروهایی مثل جاینت یا هوگ که بار اصلی شروع حمله رو به دوش دارند، گرفتار بشن.
هر سرباز نقطه ضعف و قوت و ویژگی های مخصوص خودشو داره که به همین دلیل تله های مختلف روی اونها تاثیر زیاد یا کم دارند و یا کاملا بی تاثیرند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 98 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (0)
حتما شما در تولید سربازان خود در باراکس ها مشکل دارید وهنگام ساخت سرباز ها دائما Next را بین باراکس ها می زنید و اعصابتان خرد می شود و دوست دارید زودتر زمان عمل تولید سرباز تمام شود و حمله خود را انجام دهید و زمان بین باراکس ها تقسیم شود و بتوانید حداکثر زمان را استفاده کنید و همچنین دونیت کردن صحیح و سریع را هم در این بین انجام دهید ، در این پست ما چگونگی این روش ها را به شما آموزش می دهیم !

گروه مجموعه زندگی بازدید : 109 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

قسمت اول

 سلام دوستان من سینا اصلانی نویسنده جدید سایت هستم

راهنمای افزایش کاپ
توجه: این مطلب صرفا برای بالا بردن سریع کاپ هست و بخشی از استراتژی فارمینگ یا کاپ گرفتن معمولی نیست.
بالا بردن کاپ راحته: افزایش لول دفاع، چیدمان دفاعی، حمله کردن، حمله کردن، و از همه مهمتر حمله کردن!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 74 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
در پست اول میخوام براتون هک صددرصد عملی کلش رو به نمایش بذارم .این هک علی خودم ازش استفاده میکنم.سرعتش یکم پایینه ولی در کل خوبه من تاحالا هک واقعی ندیده بودم.خودم تاییدش میکنم.جم شما بینهایت هست.اکسیر و گولد هم بی نهایت هستش . اکان عضو شدن در کلن هست.امکان اتک و وار زدن وجود دارد.امکان چت با دیگر هکی ها و اعضای کلن هست.معایب این هست بعضی وقت ها به سرور وصل میشه.سیو نمیشه.ولی در کل برای کل انداختن خیلی چیز خوبیه من خودم همین یک ساعت پیش بازی کردم.ایم مطلب رو از دست ندهید .مشکل هاتون رو تو نظرات اعلام کنید .نیاز به روت هم نیست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 135 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
نسخه کاملا مود شده بازی clash of clans بدون هیچ گونه اروری مثل error an cleint out of sync و هیچ گونه اروری دیگری خبر خوب دیگه که داریم این  به هر کسی هم بخواهید میتوانید حمله کنید و هر کلنی هم دوست دارید بروید!!!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 77 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
دوستان در این اموزش میخوام یکی از هک یا پلاگین های بازی کلش اف کلن توضیح بدم 
اول از همه چیز این نرم افزار نیاز به روت بودن گوشی اندروید و یا جلبرینگ بودن گوشی ایفون دارهاگه گوشس شما روت و جلبرینگ  نیست بیخیال شید

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

ساخت سرور کلش اف کلنز بینهایت

اول از همه باید بگم این هک نمیتونه باشه چرا که شما یک سرور مجازی میسازین و بدون ارتباط با بازی یعنی سرور اصلی کلش آف کلنز شما به بازی وصل میشین و مدیر سرور خود شخص شما هستین

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
نسخه کاملا مود شده بازی clash of clans بدون نیاز به هیچ گونه فایل یا حتی روت گوشی یا فایل libg.so یا bulding.cvs این نسخه کلش آف کلنس که کاملا توسط مدیر سایت اندروید کرک ( alireza.m ) ویرایش شده و در هیچ سایت ایرانی و خارجی یافت  نمیشه شما در این نسخه با انجام دادن مراحل آموزش بازی بعد که مراحل آموزش تمام شد بروید به قسمت shop بعد روی گزینه shield بعد شیلد یک هفته را که شما بزنید الماس های شما 999999999 تا میشه تازه یک ویرایش دیگه هم کردم یک کاری کردم برای ساختن کارگر 1 جم بیشتر لازم نیست تازه  برای تمام شدن کار گارگر هم یک جم بیشتر لازم نیست 
 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 259 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)
برنامه هایی که درباره بازی کلش آف کلنز ساخته می شود را به شما معرفی کنیم و می توانید آن را از همین جا دانلود نمایید، لازم به ذکر است اکثر این برنامه ها در سایت های مختلف بصورت پولی گذاشته می شود که ما آنها را بصورت رایگان و بدون تبلیغ و معطلی برای دانلود قرار می دهیم .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 114 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

هرروز ما کلش بازی میکنیم

کلشی که این روزها تو خون ما هست

کلی دوست گیر آوردیم

و کلی چت میکنیم

امروز میخوام به شما اصطلاحات رایج در چت رو آموزش بدم

که هم حرفه ای چت کنیم، هم سریع

پس زیاد مقدمه چینی نمیکنیم و شروع به اموزش میکنیم.

اصطلاحات رایج انگلیسی در چت، که شاید ایرانی ها از بعضی از این ها زیاد استفاده نکنند اما یاد بگیریدشون تا اگر در کلن یا چت خارجی گفتن، بدونید چی میگن. اصطلاحاتی که در چت ها استفاده میشه و مربوط به بازیه و خیلی هم در آموزش های سایت ازشون استفاده شده، همیشه انگلیسی نیستن و بسیاری از اون ها از اختراعات خود ایرانی هاست:

گروه مجموعه زندگی بازدید : 219 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)
 این نسخه مود شده و فوق العاده و نایاب دارای الماس و سکه و الکسیر بی نهایت است و هم هک آنلاین است وهم سیو میشود اتک گلوبال میزند و هم اتک سینگل میزند و هم میتوانید دیگران را ویزیت کنید و هم میتوانید چت کنید. ویژه اعضا وب

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,178
  • بازدید ماه : 4,178
  • بازدید سال : 135,350
  • بازدید کلی : 6,173,226
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg