loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 83 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

در این کلیپ مهیج می توانید تمامی گل های الکسیس سانچز بازیکن جدید تیم آرسنال انگلیس را مشاهده کرده و لذت ببرید. الکسیس که در پایان فصل گذشته پس از سال ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد و با حضور در یک انگلسیسی برگ تازه ای از دفتر فوتبال خود را ورق زد. وی با بازیهای درخشان خود برای این تیم توانست ۲۵ گل در پریمر لیگ و همچنین جام های مختلف و معتبر به ثمر رسانده و جز برترین بازیکنان این تیم به شمار آید.

 

نام کلیپ : Alexis Sanchez All Goals & Assists 2014-2015

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم : ۲۰۳ مگابایت

کیفیت : فوق العاده HD

گروه مجموعه زندگی بازدید : 429 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
لیونل مسی بازیکنی می باشد که با حضور درخشان خود در این فصل از رقابت های لالیگا توانست از رقیب سنتی خود پیشی بگیرد و تاکنون اولین شانس را برای کسب توپ طلا داشته باشد. مسی در این فصل از رقابت های فوتبال توانست ۵۸ گل به ثمر رسانده و اصلی نقش را در کسب سه گانه قهرمانی بارسلونا داشته باشد. عنوانی که بعد از مدت ها دوباره برای این تیم با ظهور مثلث ام اس ان قوت بخشید و به تحقق پیوست.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 82 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا و مهیج که برایتان آماده کرده ایم می توانید ۱۰ گل برتر تیم بارسلونا قهرمان لالیگا را در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ مشاهده کرده و لذت ببرید. بارسلونا که با نمایش درخشان خود توانست سه گانه این فصل از رقابت ها را ا آن خود کند جال دوباره به صدر بهترین های اروپا بازگشته است و با نمایش درخشان خود امید را به دل هواداران برگردانده است. در این کلیپ می توانید ۱۰ گل برتر و زیبای این تیم را مشاهده نموده و لحظات رویایی این تیم را مرور کوتاهی کرده باشید.


نام انگلیسی کلیپ : FC Barcelona Top 10 Goals in 2014-15
زمان انتشار : ۲۰۱۵
مدت زمان : ۵ دقیقه
کیفیت : فوق العاده HD
حجم : ۷۹ مگابایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 79 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

این فصل از رقابت های لالیگا که سپری شد حاوی اتفاق مهمی در دو تیم پرطرفدار و ثروتمند این لیگ یعنی بارسلونا و رئال مادرید بود و آن هم ظهور دو مثلث آتشین در هر یک از تیم ها بود. مسی، سوارز و نیمار که به MSN شهرت یافتند و بیل، بنزما و کریس رونالدو که با لقب BBC لرزه به مدافعان تیم های حریف می اندازد. حال در این کلیپ بهترین گل های این مثلث برای تیم هایشان به نمایش درآمده و از همه جهات با هم دیگر مقایسه می شوند. ۱۰ گل برتر این دو مثلث هجومی را هم اکنون می توانید با بهترین کیفیت ممکن از سایت  دریافت نمایید.


نام انگلیسی کلیپ : MSN vs BBC Top 10 Goals 2014-2015
زمان انتشار : ۲۰۱۵
مدت زمان : ۹ دقیقه
کیفیت : عالی
حجم : ۲۰۵ مگابایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 68 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)
لیونل مسی که با نمایش تحسین برانگیز خود از ابتدای سال ۲۰۱۵ به عنوان اصلی ترین شانس برای کسب توپ طلای سال ۲۰۱۵ یاد می شود حال با ارائه درخشان در بازی های مختلف سعی دارد این برتری را نسبت با سایر رقیبان خود نظیر کریس رونالدو حفظ کند. مطمئنا کسب سه گانه قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری و همچنین لیگ قهرمانان اروپا تاثیر به سزایی در انتخاب وی خواهد داشت و به عنوان مهمترین رزومه نیز در افتخارات وی ثبت می گردد. در این کلیپ می توانید گلچینی از بهترین مهارت ها و افتخارات کسب شده لیونل مسی را در این ماه از سال ۲۰۱۵ مشاهده نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

همواره تمام فوتبال دوستان سراسر جهان بارسلونا را با گواردیولا و سبک تیکی تاکای معروف خودش می شناسند که زمانی با این روش توانست چندین سال قهرمانی های بزرگی را کسب کرده و حتی در یک فصل تمامی جام های ممکن را درو کند. گواردیولا سرمربی مطرح اسپانیایی که خالق مشهور چنین سبکی در بارسلونا می باشد شاید فکرش را نمی کرد که چنین سروصدا به پا کرده و از بهترین لحظات این مربی در بارسلونا یاد شود. در این کلیپ زیبا می توانید گلچینی از گل های به ثمر رسیده شده در این سبک و لحظات رویایی پپ گواردیولا را در این تیم مشاهده نمایید.


نام انگلیسی کلیپ : Barcelona Tiki Taka 2009-2015
زمان انتشار : ۲۰۱۵
مدت زمان : ۱۱ دقیقه
کیفیت : عالی
حجم : ۱۲۲ مگابایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)
زلاتان ابراهیموویچ عضو باشگاه پی پاس جی فرانسه می باشد که با بازی های فوق العاده برای این تیم توانسته است جز بهترین بازیکن های حال حاضر دنیای فوتبال لقب بگیرد. زلاتان فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ را برای بارسلونا توپ زد و با حضور خود در این تیم لحظات رویایی را به همراه این تیم سپری کرد. ۱۶ گل در ۲۹ بازی برای این تیم نمود این بازی ها برای وی می باشد. این کلیپ به نمایش خلاصه ای از حضور وی در بارسلونا و همچنین نمایش بهترین و زیباترین گل های وی در این باشگاه می پردازد

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در این کلیپ زیبا می توانید لحظات رویایی و بیادماندنی تیم رئال مادرید را در سال ۲۰۱۵ مشاهده نمایید. سالی که رئال توانست بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته و مثل همیشه گل های زیبایی را در لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. این کلیپ با بهترین کیفیت آماده شده است

گروه مجموعه زندگی بازدید : 69 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در کلیپ دیگری که از تیم رئال مادرید برایتان آماده کرده ایم به نمایش بهترین لحظات این تیم در سال رویایی ۲۰۱۴ می پردازد که توانستد قهرمانی بزرگی را در لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند و بازیکن سرشناس این تیم یعنی کریستیانو رونالدو برای سومین بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. این کلیپ به نمایش بهترین گل های این دوران و صحنه های بیادماندنی آن پرداخته و گلچین شده آنها را نمایش می دهد

گروه مجموعه زندگی بازدید : 64 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
رئال مادرید از جمله بهترین تیم هایی می باشد که در زدن ضدحمله های برق آسا مهارت های بالایی دارد و با بازیکنتان سرشناس و سرعتی که در این زمینه دارد می تواند از بهترین شاخصه های قدرت این تیم باشد. بازیکنانی چون گریت بیل و کریستیانو رونالدو با سرعت بالای خود این قابلیت بسیار مهم را برای رئال به ارمغان آورده اند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 68 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در این کلیپ زیبا می توانید تمامی ۱۶۲ گل تیم رئال مادرید را در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ مشاهده نمایید. این مجموعه از گل ها که همگی در فصل جاری به ثمر رسیده اند شامل تمامی گل های رئال چه در لالیگا و جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان این فصل می باشد

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
رئال مادرید فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ را با بازی های درخشان خود به پایان رساند و توانست در رده دوم لالیگا قرار گرفته و همچنین جز چهار تیم برتر اروپا نیز قرار بگیرد. این کلیپ به نمایش بهترین گل های این فصل رئال مادرید می پردازد که از بین گل های به ثمر رسیده ۲۰ گل انتخاب شده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
همواره در اوایل سال جدید میلادی از استعدادهایی صحبت می شود که می توانند در سال جاری بدرخشند و خود را در صف بهترین بازیکنان جوان اثبات کنند. در این کلیپ زیبا نیز ۱۰ بازیکن برتر که انتظار می رود در سال ۲۰۱۵ نمایش درخشانی داشته باشند معرفی شده و مهارت های بالای آنان بررسی می شود. گل ها و تاثیرگذاری آنها در تیم هایشان از بخش های مهیج این کلیپ می باشد. از جمله ۱۰ بازیکنی که از آنها به عنوان پدیده در این کلیپ یاد شده است می توان به خامس رودریگز، استرلینگ و ادن هازارد اشاره کرد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 78 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
کلیپ حاضر به مقایسه دو ستاره بی چون و چرای دنیای فوتبال یعنی کریس رونالدو و نیمار برزیلی می پردازد که از ابتدای سال جدید میلادی در تیم های خود خوش درخشیده اند و با بازی درخشان و گل های حیاتی خود سهم بزرگی در پیروزی های این دو تیم داشته اند. مقایسه گل ها و حرکات پا به توپ این دو ستاره قطعا می تواند در نوع خود جذاب و دیدنی باشد. همچنین گل های مشابه و حرکات سریع این دو بازیکن نیز از دیگر بخش های این کلیپ می باشد.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,181
  • بازدید ماه : 4,181
  • بازدید سال : 135,353
  • بازدید کلی : 6,173,229
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg