loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 125 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)
پرتال اینترنتی ask.com، یک ایده ساده اما خلاقانه در فضای اینترنت بود که بستری برای طرح پرسش کاربران و پاسخ به سؤالات آن ها را در فضایی تعاملی فراهم کرده است و یکی از نوآورترین ایده‌ها در کارآفرینی دیجیتالی می‌باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 87 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
شراكت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها كسب و كار در اینستاگرام رقم می‌خورد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)
یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو SEO است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)
ردیت یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی هست که در آن کاربران ثبت‌نام کرده قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و به اخبار دیگران رأی بدهند. ردیت، تنها پرتالی هست که بیل گیتس برایش نقاشی کشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
شرکت نرم افزاری مایکروسافت، از اواخر دهه نود میلادی، به طور جدی وارد عرصه کسب و کارهای اینترنتی شد و محصولات بسیاری عرضه کرد که موتور جست و جوی بینگ یکی از این خدمات خود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
هر کمپانی نوظهوری نتوانسته است در کمترین زمان ارزش خود را به مبلغ 1 میلیارد دلار برساند. در ادبیات اقتصادی به جایگاه کمپانی‌های نوظهوری که توانسته‌اند ارزش شرکت خود را به 1 میلیارد دلار برسانند«تک‌شاخ» می‌گویند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
فایرفاکس 29 نسبت به نسخه‌های پیشین خود شامل تغییرات زیادی بوده است. یکی از این تغییرات، حذف دکمه‌ی Firefox موجود در سمت چپ و اضافه شدن یک دکمه‌ی جدید جهت باز کردن منو است (این دکمه به دلیل شکل ظاهری خود «دکمه‌ی همبرگری» نیز نامیده می‌شود). شرکت موزیلا تلاش کرده است در ظاهر جدید فایرفاکس، تا جایی که امکان‌پذیر بوده است ساده‌گرایی را در پیش‌ بگیرد و اضافات را برچیند. با این وجود، این ظاهر جدید که Australis UI نیز نام دارد آنچنان به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است. اگر شما نیز جزء از این دسته از کاربران هستید، شاید این ترفند باعث شود اندکی از نارضایتی‌تان کم شود! در فایرفاکس 29، یک اسب تک‌شاخ مخفی شده است که در این ترفند به نحوه‌ی آشکارسازی آن خواهیم پرداخت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
در این مقاله به بررسی عمیق پنج مرورگر مدرن می‌پردازیم و آن‌ها را در تمامی آزمایشات مختلف شرکت می‌دهیم. اگر به دنبال مرورگری سریع و قابل اعتماد هستید، ما دو گزینه برای شما داریم که احتمالا خوشتان خواهد آمد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - در تاریخ 18 شهریور 1394 سایت دانلودسنتر دانلودها شش ساله شد . در هیمن راستا این سایت مطلبی در این باره در سایت خود منتشر کرده است که می توانید در ادامه مطلب آن را بخوانید ....

گروه مجموعه زندگی بازدید : 51 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی | بخش دیجیکالا مگ که زیر مجموعه فروشگاه بزرگ دیجیکالا می باشد ، یک هفته است که به کار خود مشغول است . این سرویس به زودی یکی از بزرگ ترین سایت های خبر تکنولوژی می باشد .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دو دهه اخیر، زنان قدرتمند و خلاقی را در عرصه کسب و کارهای دیجیتالی به دنیا معرفی کرده است که قطعاً، یکی از موفق‌ترین این افراد، خانم ماریسا مایر چهل ساله هست که رهبری غول اینترنت آمریکا، یعنی یاهو را بر عهده دارد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 84 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)
یکی از بهترین روش ها برای خرید، خرید اینترنتی است به شرطی که خریدی امن داشته باشید. برای یک خرید اینترنتی ایمن کفی است نکات زیر را دقت کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)
فایرفاکس 29 نسبت به نسخه‌های پیشین خود شامل تغییرات زیادی بوده است. یکی از این تغییرات، حذف دکمه‌ی Firefox موجود در سمت چپ و اضافه شدن یک دکمه‌ی جدید جهت باز کردن منو است (این دکمه به دلیل شکل ظاهری خود «دکمه‌ی همبرگری» نیز نامیده می‌شود). شرکت موزیلا تلاش کرده است در ظاهر جدید فایرفاکس، تا جایی که امکان‌پذیر بوده است ساده‌گرایی را در پیش‌ بگیرد و اضافات را برچیند. با این وجود، این ظاهر جدید که Australis UI نیز نام دارد آنچنان به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است. اگر شما نیز جزء از این دسته از کاربران هستید، شاید این ترفند باعث شود اندکی از نارضایتی‌تان کم شود! در فایرفاکس 29، یک اسب تک‌شاخ مخفی شده است که در این ترفند به نحوه‌ی آشکارسازی آن خواهیم پرداخت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (0)
امکان مشاهده‌ی میزان بازدید از پروفایل یا صفحه‌ی شخصی افراد مختلف قابلیت جدیدی است که به سرویس گوگل پلاس اضافه شده است. به طوری که اگر به صفحه‌ی شخصی یک فرد مراجعه کنید میزان بازدید از صفحه‌ی وی در کنار دنبال‌کنندگان او نمایش داده می‌شود. در صورتی که مایل نیستید میزان بازدید از پروفایل شما برای دیگران نمایش داده شود با استفاده از ترفندی که در ادامه معرفی می‌شود می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 160 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)
آیا تا بحال برای شما پیش آمده است که آدرس صفحه ای را که قبلا بازدید کرده اید در آدرس بار مرورگر خود وارد کنید ، ولی صفحه وجود نداشته باشد یا محتوای آن تغییر کرده باشد ؟
به عنوان شخصی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنید ، آیا برای شما پیش آمده است که برای مشتری خود سایتی طراحی کرده باشید و بعد از مدتی ببینید به دلیل عدم تمدید هاست ، سایت دیگر در دسترس نباشید  ؟

گروه مجموعه زندگی بازدید : 147 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)
برای تبدیل سایت به اپلیکیشن موبایل مخصوص iPhone و Android ابتدا می بایست نسخه موبایلی سایت خود را تهیه کنید که برای پیاده سازی نسخه موبایلی سایت به شما پیشنهاد می نمایم سایت خود را ریسپانسیو نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)
شرکت گوگل به تازگی فروشگاه آنلاین جدید خود را به نام «گوگل استور» (Google Store)، برای فروش گجت های این شرکت افتتاح کرده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 61 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)
معمولا در انتهای هر سال آمار و ارقام مختلفی در رابطه با موضوع‌های گوناگونی از جمله روند رشد و کاهش جمعیت، وضعیت اقتصادی، شرایط زیست محیطی و... در سرتاسر جهان منتشر می‌شود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 55 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

سلام خدمت دوستان عزیز.

 

میدونم تا حالا خیلی از شماها دنبال راه هک جم های Clash Of Clans  گشتید ، اما چیزی پیدا نکردید !

 

امروز یه راه دیگه میخوام بهتون معرفی کنم.

ویژه اعضا گرامی 

به ادامه مطلب بروید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)
همواره ابزارهای جدیدی به اینترنت وصل می‌شوند و داده‌های شخصی را در خود ذخیره می‌کنند و بدین سبب هدف‌های جذابی برای متخلفین سایبری می‌شوند. در سال 2014 شاهد رشد چنین تمایلاتی به ابزارهایی همچون کامپیوتر اتومبیل‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، تی وی باکس‌ها، روترها، زیست سنج‌های موبایل‌های هوشمند و حتی عینک گوگل بودیم. فرصتی که اینترنت اشیاء پیش روی مجرمان سایبری قرار داده باعث می‌گردد توجه به افزایش امنیت مجازی بیشتر شود.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,161
  • بازدید ماه : 4,161
  • بازدید سال : 135,333
  • بازدید کلی : 6,173,209
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg