loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 97 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مکان برگزاری همایش PlayStation Experience 2015 در مرکز Moscone شهر San Francisco قرار دارد. مراسم سال قبل در شهر Las Vegas برگزار شده بود. Sony قول داده است که در همایش امسال، بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۶ را نمایش دهد. بازی های بزرگ پلی استیشن در این مراسم حضور خواهند داشت و بر طبق گفته های سونی، آنها سورپرایز هایی را برای طرفداران در نظر گرفته اند.نمایشگاه PlayStation Experience قدمت آن چنانی ندارد و کار خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد و بنیانگذار آن خود شرکت سونی بود و امسال دومین دفعه برگزاری آن محسوب می شود. خلاف سال گذشته، مراسم امسال در سالن Moscone واقع در سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت. این در حالی است که اولین بار شهر زیبای لاس وگاس میزبان این همایش بود.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 112 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

مراسم امسال، برخلاف سال گذشته در لس آنجلس و تئاتر مشهور مایکروسافت برگزار می شود، سالنی که ۴ هزار تماشاگر را درون خود جای خواهد داد. این رویداد از طریق توییچ، یوتوب، یواستریم و وبسایت های مختلف گیم به صورت زنده نمایش داده خواهد شد و جف کیلی انتظار دارد تا رکورد ۲ میلیون تماشاگر سال گذشته شکسته شود.The Game Awards 2015 توسط شرکت ها و استودیوهای بازی سازی پشتیبانی می شود و Verizon و Go 90 به صورت مستقیم وظایف اسپانسری مراسم را به عهده گرفته اند. سال گذشته، جف کیلی برای برگزاری مراسم، ۱ میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را در میان گذاشت.هیئت داوران این مراسم از میان برترین ژورنالیست ها و منتقدین بازی انتخاب شده اند و تا چند روز دیگر، ژوری از لیست بهترین های امسال پرده برخواهد داشت.این مراسم در تاریخ جمعه، ۱۳ آذرماه، ساعت ۰۵:۳۰ صبح به وقت محلی برگزار شد وبمدت ۳ ساعت به طول  انجامید.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

((کیفیت های 360p , 480p , 720p , 1080 ))

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)
همه چیز از آنجا آغاز شد که در خبر ها شنیدیم حوادث نسخه بعدی سری محبوب Assassin’s Creed قرار است در لندن ویکتوریایی به وقوع بپیوندد و جدید ترین نسخه سری Syndicate نام گرفته است. لازم به ذکر است که Syndicate نخستین قسمت از مجموعه Assassin’s Creed محسوب می‌شود که به طور کامل توسط استودیو Ubisoft Quebek ساخته می‌شود. با ما در ادامه همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 83 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)
معمولا وقتی سخن از بازی‌های نقش‌آفرینی به میان آید، ذهن ما به سمت بازی‌هایی با داستانی کهن، حماسی و افسانه‌ای منحرف می‌شود. دلیل این موضوع آن است که ما سبک نقش‌آفرینی را با چنین عناوینی و چنین پس‌زمینه‌هایی شناخته‌ایم؛ ولی دنیای بازی‌های نقش‌آفرینی می‌تواند بسیار متفاوت‌تر از چیزی باشد که در ذهن شما متصور می‌شود. Fallout 4 نمونه بارزی برای این مورد است. کمتر عناوینی را می‌یابید که در سبک نقش‌آفرینی باشند ولی در عین حال ابعادی از سبک تیراندازی، جهان‌باز و تاحدودی ماجراجویی را شامل شوند. با ما در ادامه همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 89 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)
زمانی که تصمیم بر این شد تا نقد و بررسی بازی ایرانی ارتش‎های فرازمینی را به رشته تحریر دربیاورم، از همان لحظه اول، قرار گرفتن در یک دوراهی ذهن من را به خود مشغول کرد. این که آیا نقد این بازی را به عنوان یک بازی ایرانی که در کشورمان و با امکانات تقریبا محدودمان ساخته شده است بنویسم و یا این که آن را مانند سایر بازی‎های دنیا نقد و بررسی کنم. خودمانیم معنی مورد اول در حقیقت ضعیف پنداشتن خودمان و تنیدن پیله‎ای از ترس مقایسه با دنیا و جدا کردن کشورمان از بقیه دنیاست و باعث می‎شود تا یک بازی ایرانی را با مراعات و کمی حمایت و ارفاق نقد کنیم، اما مورد دوم یعنی وطنی بودن بازی را به کنار بگذاریم و مانند تمام منتقدان دنیا که بازی‎های مختلف ساخته کشورشان را بدون هیچ ارفاقی نقد می‎کنند ما هم این بازی داخلی را همان‎گونه نقد کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 93 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
شرکت EA Sports گفته است که می‌خواهد تعداد زیادی از بازی‌کنان تیم‌های بانوان فیفا 16 را از بازی حذف کند. این خبر در حالی اعلام می‌شود که این شرکت بازی‌سازی، مانور زیادی روی تیم‌های بانوان آخرین شماره از فیفا داده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 182 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
پاییز بهترین زمان برای بازی کردن است. مدرسه‌ها که باز می‌شود، شرکت‌های بازی‌سازی تازه یادشان می‌افتد بازی‌های‌شان را عرضه کنند. دو سه ماه آینده پر است از بازی‌های مختلف و درست و حسابی. برای همین هم پیشنهاد‌ می‌کنیم مرخصی‌های کاری و تحصیلی خودتان را برای بازی موردعلاقه‌تان جمع کنید؛ چون احتمالا بازی‌های موردعلاقه‌تان در لیستی که در پایین به آن‌ها خواهیم پرداخت بیش‌تر از یکی دو مورد ‌خواهد بود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 75 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
فارغ از اینکه گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشید یا خیر، تقریبا محال است که نام بازی «برخورد قبیله‌ها» (Clash of Clans) را نشنیده باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
چند سالی است که مجموعه بازی‌های PES نتوانسته‌اند طرفدارانشان را به وجد بیاورند. روندی که به نظر می‌رسد امسال به پایان رسیده و PES 2016 می‌تواند یک شروع مجدد برای این مجموعه بازی‌ها باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
دیروز 30امین سالگرد عرضه‌ی اولین شماره از مجموعه بازی‌های «سوپر ماریو» بود. منظورمان همان بازی است که در کشور ما به اشتباه آن را «قارچ خور» می‌نامند؛ آن هم روی کنسولی به اسم «میکرو».

گروه مجموعه زندگی بازدید : 48 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
EA Sports لیستی از استادیوم هایی که قرار است در عنوان FIFA 16 ظاهر شوند را منتشر کرد و نشان داد که هنگامی که طرفداران این بازی اقدام به خرید آن بکنند در چه ورزشگاه هایی می‌توانند فوتبال بازی کردن بپردازند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این لیست را مشاهده بفرمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
به تازگی Electronic Arts، نتایج مالی خود را منتشر کرده است و به نظر می رسد که پلتفرم PC سود زیادی را برای این کمپانی به همراه داشته است. برای جزییات بیشتر، در ادامه مطلب با گیمفا همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
دقایقی قبل بود که اعلام شد، نسخه PC بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain همزمان با نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی و هفتمی این عنوان انتشار خواهد یافت. همچنین اعلام شد، بازی برای پیش خرید در Steam آماده است و کسانی که از Steam بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند به‌طور رایگان به نسخه Ground Zeroes دسترسی داشته باشند. در کنار این‌ها، سیستم مورد نیاز بازی نیز بالاخره انتشار یافته است تا بسیاری را از نگرانی نجات دهد. با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
طبق جدیدترین اخباری که از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به‌دستمان رسیده است، این عنوان قرار است که برای تمامی پلتفرم‌ها در یک روز، انتشار یابد. مطمئنا این خبر خوبی برای PC بازان است اما، خبر بدی در رابطه با تاریخ انتشار Metal Gear Online نیز اعلام شده که باب میل خیلی‌ها نخواهد بود. با ما در ادامه مطلب برای اطلاعات تکمیلی همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 44 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
هیچ بازیکن حرفه‌ای وجود ندارد که، سری FIFA را نشناسد، سری که از حدود ۲۱ سال است ما را همراهی می‌کند و هر ساله، شاهد انتشار نسخه جدید آن هستیم. خوب، جدیدترین نسخه این سری یعنی FIFA 16 در حال ساخت است و تا منتشر شدن آن، زمان زیادی باقی نمانده است. برای همین، سازنده بازی یعنی EA Sports امروز تصاویری زیبا و با کیفیت از بازی منتشر کرد که، بعضی از استادیوم های جدید بازی را به‌نمایش می‌گذاشت. برای مشاهده این تصاویر با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)
در حال حاضر به تاریخی از سال رسیده‌ایم که دموی بازی های ورزشی همچون PES 2016 و Fifa 16 منتشر می‌شود. امروز اعلام شد که دموی بازی PES 2016 در هفته آینده منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. این طور که به نظر می‌رسد این دمو در تاریخ ۱۳ اوت (معادل با ۲۲ مرداد) برای پلتفرم های PS4 ،PS3 ،Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 148 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)
Angry Birds 2 عنوان جدید شرکت Rovio می باشد که ساعت 2 بامداد 9 مرداد 1394 به وقت ایران به طور رایگان برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شد .در ادامه با نفد و بررسی این عنوان با ما همراه باشید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 68 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
Driveclub تا به حال شرکت ها و افراد بسیارى را مجذوب گرافیک بالاى خود کرده و چشم هاى طرفداران زیادى را فریب داده است، اما هیچ وقت، هیچ فردى با خود فکر نمى کرد که خود نیسان، غول سازنده ى ماشین ها، نیز در لیست فریب خوردگان گرافیک بالاى بازى مسابقه اى انحصارى PS4 قرار گیرد و آن را با واقعیت اشتباه بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 104 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
همانطور که اطلاع دارید، یکی از برترین بازی های انحصاری PlayStation 3 یعنی عنوان شاهکار Journey، قرار است در سال جاری بر روی کنسول نسل هشتمی سونی هم منتشر شود. اما تقریبا از زمان تایید بازی توسط سونی برای PS4، هیچگونه خبری در رابطه با آن منتشر نشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
استودیو Arkane و بتسدا ماه گذشته با نمایش یک تریلر سینماتیک از Dishonored 2 توجه همگان را جلب کردند. این بازی ادامه ای بر عنوان در سبک استیم پانک_ مخفی کاری Dishonored می‌باشد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و با استقبال طرفداران این سبک مواجه شد. در این بازی جدید نه تنها شخصیت اصلی عنوان قبلی، Corvo Attano، در بازی حضور دارد بلکه Emily Kaldwin، یکی از شخصیت های محبوب Dishonored، در این نسخه قابل بازی می‌باشد. حال ما با دو شخصیت می‌توانیم جهان صنعتی را دوباره مشاهده کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
شایع شده است که استودیوی Games Montreal برادران وارنر، سازنده ی بازی ابرقهرمانی جهان آزاد Batman: Arkham Origins که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، در حال ساخت بازی ویدیویی ابرقهرمانی سوپرمن بر اساس تصویری که ظاهرا لو رفته می باشد. با ما در ادامه همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
SEGA امروز نسخه ی اندروید Chaos Dragon را برای گوشی های هوشمند عرضه کرد. نسخه iOS این بازی دیرتر منتشر خواهد شد. با ما در ادامه همراه باشید

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
بالاخره پس از گذشت زمانى طولانى (٩ سال و چند ماه راستش را بخواهید!) پس از عرضه ى اولین عنوان در سرى Assassin’s Creed، حال قرار است که براى اولین بار اتفاقات نسخه ى بعدى این فرنچایز محبوب در لندن دوران ویکتوریا رقم بخورد و این موضوع باعث این شده است که بسیارى از طرفداران این بازى، سوال هایى از قبیل «براى چه آنقدر طولش دادید؟» و یا «چرا الان؟» را از ناشر فرانسوى بپرسند. حتى مجله ى رسمى Xbox نیز دست به کار شده و از جانب تمامى ما، طرفداران فرنچایز AC، پرسیده است که آیا سازنده به Xbox One و PS4، کنسول هاى نسل هشتمى مایکروسافت و سونى، براى به ارمغان آوردن تجربه اى در لندن با بیشترین کیفیت نیاز داشته است؟ در ادامه با جواب این سوال با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 366 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
Uncharted 4: A Thief’s End بازی ای است که بارها و بارها با نمایش های خیره کننده ی خود در جاهای مختلف، طرفداران و حتی بازیسازان را به تحسین وا داشته است. اولین تریلر ۱۵ دقیقه ای بازی آنقدر جذاب بود که از همان ابتدا، طرفداران، ناتی داگ را تحسین کردند. چندی پیش هم در جریان نمایشگاه بزرگ E3 2015 شاهد نمایش فوق العاده ی این عنوان بودیم. مشخص است که ناتی داگ تنها بر روی گرافیک خارق العاده ی بازی کار نکرده است! چراکه، گیم پلی روان بازی در کنار روایتی جذاب، قرار است ماجراجویی های Nathan را بیش از پیش جذاب کنند. اما واقعا علت محبوبیت این عنوان چیست؟ چرا با هر نمایش از بازی، طرفداران به وجد می آیند؟ برای گرفتن جواب خود، با گیمفا همراه شوید

گروه مجموعه زندگی بازدید : 61 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
پوستر پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، که مهم‌ترین رویداد فرهنگی در هنر-صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور است، رونمایی شد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
سازنده عنوان Mass Effect: Andromeda یعنی BioWare اذعان داشت که پیش بینی می کند که پایان عنوان جدید در دست ساختشان که در سبک Action-RPG دنبال می شود، بسیار رضایت بخش تر از Mass Effect 3 خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
به تازگی اخبار جدیدی از بازی Minecraft منتشر شده است. دقایقی پیش از اولین تریلر نسخه داستانی بازی رونمایی شد. اکنون پس از این خبر، Mojang نسخه ی بتای بازی پرفروش Minecraft را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد. برای اطلاعات بیشتر از نسخه ی بتای این بازی، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 79 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
به  تازگی یک تریلر از عنوان بسیار زیبای The Division به نمایش در آمده است. در این تریلر زیبا شما شاهد نقاط تاریکی هستید که دلیل آلوده شدن مردم را به بیماری شرح می‎دهد. ظاهراً آن چیزی که مردم فکر می‎کردند یک آنفولانزای ساده بیش نیست، ویروس و آلودگی بسیار بزرگی بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
بنا بر گزارش ها، فاز آلفای محدود برای بازی Hitman جدید در حال اجرا می باشد و تعدادی عکس و تصویر متحرک از این عنوان به بیرون درز کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
به نظر می‌رسد که مایکروسافت و سونی از عملکرد خودشان خیلی راضی هستند. هردوی آنها ادعا می‌کنند که بهترین بازی‌ها را دارند و بهترین عملکرد را ارئه می‌دهند. ولی به راستی حق با کدام است؟

گروه مجموعه زندگی بازدید : 183 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
ساعاتی قبل کمپانی سونی لیست بازی های رایگان ماه جولای را برای دارندگان اشتراک PS Plus اعلام کرد. دارندگان کنسول PS4 که اشتراک PS Plus را تهیه کرده اند می توانند در این ماه بازی Styx: Master of Shadows را برای کنسول خود به صورت رایگان دانلود کنند. برای مشاهده لیست کامل بازی های رایگان ماه ژوئن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 78 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
اکثر بازیباز ها و سازندگان حرفه ای جهان دم از قدیمی شدن سری عناوین محبوب COD می زنند و اعتقاد دارندکه آخرین قسمت های منتشر شده از این سری عناوین قابل پیش بینی شده است. حال سازندگان COD در جواب این اشخاص صحبت هایی ارائه نمودند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 83 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
ساعاتی قبل سونی از نمایش کامل E3 بازی Uncharted 4: A Thief’s End پرده برداری کرد و به سبب همان نمایش اطلاعات فراوانی از بازی منتشر شد. این ویدئو همان نمایشی است که در E3 2015 برای عده خاصی پشت در های بسته پخش شد و در نهایت امروز به صورت کامل در دسترس عموم قرار گرفت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 53 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
کمپانی مایکروسافت و استودیو Turn 10 تعداد بسیار زیادی اتوموبیل جدید برای بازی آینده خود،Forza Motorsport 6، معرفی کرده اند. لازم به ذکر است که قرار است این عنوان در ۱۵ سپتامبر سال جاری به طور انحصاری برای اکس باکس وان، کنسول ساخته دست مایکروسافت، در آمریکای شمالی عرضه شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
در حالی که به تعطیلات چهارم جولای نزدیک می‌شویم Xbox Live، سرویس آنلاین کمپانی مایکروسافت، برخی مشکلات مربوط به ورود و به عبارتی sign-in شدن را تجربه می‌کند. به تازگی تیم پشتیبانی Xbox Live گفته است که از این مشکلات اطلاع دارد و در حال کار بر روی آن ها می‌باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 53 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
سونى حراج ماهانه ى خود را براى فروشگاه PlayStation در اروپا شروع کرده و از امروز تا ٨ام جولاى، عناوین بسیارى براى مشغول نگه داشتن شما و صد البته خالى نگه داشتن جیب هاى شما در دسترس خواهد بود. در ادامه با جزییات بیشتر با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
درست زمانى که فکر مى کردید که اشتراک هاى گلد و پلاس سرویس هاى پلى استیشن نتورک و اکس باکس لایو فقط براى خالى کردن جیب شما به صورت پیاپى هستند و جز وقت تلف کردن در لابى هاى بازى ها یا صبر براى وصل شدن به پارتى ها چیز دیگرى به ارمغان نمى آورند، باید بگوییم که چندان هم درست فکر نکرده اید؛ این سرویس ها نه تنها جیب شما را با اشتراک هاى خود خالى مى کنند! بلکه قصد دارند این کار را به صورت هفتگى با تخفیفات و حراج هاى زیرکانه اى تحت نام هاى «حراج آنى یا تخفیفات با گلد» نیز انجام دهند. در ادامه با تخفیفات این هفته با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,139
  • بازدید ماه : 4,139
  • بازدید سال : 135,311
  • بازدید کلی : 6,173,187
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg