loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 88 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
تا به حال حس کرده اید بیش از حد سرتان شلوغ است؟ زمان کافی ندارید و حجم برنامه کاری تان همچنان در حال افزایش است؟ این روزها بسیاری از مردم این گونه فکر می کنند و به طور مداوم از کمی وقت، حتی ناله و گلایه هم می کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
استفاده مناسب از تدبیر و دیپلماسی باعث بهبود روابط می شود و راهی مطمئن برای ایجاد احترام دوطرف است. به همین دلیل در دنیای امروز هرکسی به دیپلماسی نیاز دارد. برای رسیدن به این مهارت این تکنیک ها به کمکتان خواهد آمد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
در یک تحقیق روی هزار زوج برای بررسی اثر مثبت با هم سفر کردن آنها روی روابط شان، دوسوم پاسخ دهندگان اظهار داشتند که سفر باعث شده است که آنها در کنار هم بمانند. واقعیت های زیباتر خیلی دور و دست نیافتنی نیست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
دوست بودن با فرزندتان یکی از بهترین روش ها برای برقراری رابطه ای نزدیک با کودک تان است. هر والدینی اگر صمیمی ترین دوست فرزندش باشد بسیاری از مشکلات کودکش را می تواند حل کند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 63 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
جیغ و داد و خشم در کودکان می تواند علت های مختلفی داشته باشد. در این مطلب شما را با دلایل مختلف جیغ و داد کودک تان آشنا کرده و راه های مدیریت آن را به شما آموزش می دهیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 47 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
استرس یکی از معضلاتی است که بسیاری از مردم در هر سن و سالی ممکن است به آن گرفتار شوند. در این مقاله شما را با روش هایی برای کاهش استرس های روزانه تان آشنا می کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 95 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)
اگر شما هم می خواهید مانند اطرافیان تان جزو دسته همسران خوشبخت باشید کافی است سه نکته مهم را فراموشنکنید. این نکاه مهم کلیدهای اصلی خوشبختی همسران است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 75 جمعه 14 فروردین 1394 نظرات (0)
اکثر مردم برای کاهش وزن روش های بسیاری زیادی را امتحان می کنند. یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای کاهش وزن استفاده از مدیتیشن است. در این مقاله متد مدیتیشن برای کاهش وزن را برای تان توضیح می دهیم.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)
روابط عاطفی،6 اشتباه اساسی دختران مجرد در نگاهشان به ازدواج،مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آنها مجرد نیستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه‌مند نیستید. اما به هر حال، آشنایی با یک مرد خوب می‌تواند یک فرصت باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
سه عبارت هست که اگر با همسرتان در میان بگذارید؛ چه نیتتان خیر باشد و چه نباشد، به احتمال زیاد، او را دشمن خود خواهید کرد. واکنش احتمالی به چنین جمله های نسنجیده نامناسبی در دامنه ای از رفتارهای همراه با سکوت تا انفجار سرخوردگی ها و ناکامی ها در برابر ناتوانی شما در همدردی و درک طرف مقابلتان قرار خواهدگرفت. چرا این عباراتی که به شدت هم رایج هستند و عموما هم چندان بد دانسته نمی شوند، امکان دارد این قدر توهین آمیز تلقی شود؟ تجربه می گوید، مردان بیشتر احتمال دارد به دلیل بیان چنین عباراتی متهم دانسته شوند تا زنان.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

_ ‌دختری ۲۰ ساله‌ام. حدود ۳ سال با پسری ارتباط داشتم و علاقه ما به هم زیاد بود ولی به خاطر مشکلاتی، موفق به ازدواج نشدیم. الان ۴ ماه است با شخص دیگری ازدواج کردم، اما نمی‌توانم او را فراموش کنم. می‌ترسم که او زندگی‌ام را خراب کند. چطور فراموشش کنم.

پاسخ مشاور: اینکه اشاره کرده‌اید دوستی‌های قبل از ازدواج برای آینده زندگی‌های مشترک آسیب رسان است امیدوارم برای آگاهی جوانان، تجربه و درس عبرت خوبی باشد.با این حال  بهتر بود قبل از تصمیم به ازدواج، پرونده رابطه قبلی را کاملا می‌بستید و کنار می‌گذاشتید تا الان مجبور نباشید برای فراموش کردن او تلاش کنید. در عین حال توجه به توصیه‌های زیر به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 89 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)
والدینی هستند که در عین حال که بچه خود را دوست دارند، از دست آنها خشمگین و عصبانی می شوند. بچه ها اعصاب ما را محک می زنند. روز به روز توانایی های تازه ای پیدا کرده و برای استفاده از این مهارت ها هیجان زده هستند. اگر الان که کودک شما در حال یادگیری رفتارهای درست و قابل قبول است، برای او قوانین و محدودیت هایی تعیین کنید، از بروز مشکلات بزرگ تر در آینده جلوگیری می کنید. این چند روش به شما کمک می کند تا بچه خود را در مسیر درست هدایت کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)
ازدواج مرحله جدید از زندگی هر انسان است. برای داشتن یک ازدواج موفق باید همسر خوب و مناسبی انتخاب کنیم. در انتخاب همسر نکات مهمی وجود دارد. پسران در انتخاب همسر باید این نکات مهم را در نظر بگیرند.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,156
  • بازدید ماه : 4,156
  • بازدید سال : 135,328
  • بازدید کلی : 6,173,204
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg