loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 77 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)
شاید این روزها که استفاده از تلگرام افزایش یافته است, نگران هک شدن گوشی موبایل خود از طریق تلگرام باشید. آیا واقعا تلگرام هک می شود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 89 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)
برای متولدین هزاره جدید شاید تصور زندگی بدون در اختیار داشتن اینترنت، تلفن های هوشمند، ابزارهای پخش موسیقی دیجیتالی و شبکه های اجتماعی دشوار و حتی غیر ممکن باشد اما برای دهه شصتی ها چنین دنیایی چندان هم عجیب و غریب نیست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 125 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)
پرتال اینترنتی ask.com، یک ایده ساده اما خلاقانه در فضای اینترنت بود که بستری برای طرح پرسش کاربران و پاسخ به سؤالات آن ها را در فضایی تعاملی فراهم کرده است و یکی از نوآورترین ایده‌ها در کارآفرینی دیجیتالی می‌باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 182 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
پاییز بهترین زمان برای بازی کردن است. مدرسه‌ها که باز می‌شود، شرکت‌های بازی‌سازی تازه یادشان می‌افتد بازی‌های‌شان را عرضه کنند. دو سه ماه آینده پر است از بازی‌های مختلف و درست و حسابی. برای همین هم پیشنهاد‌ می‌کنیم مرخصی‌های کاری و تحصیلی خودتان را برای بازی موردعلاقه‌تان جمع کنید؛ چون احتمالا بازی‌های موردعلاقه‌تان در لیستی که در پایین به آن‌ها خواهیم پرداخت بیش‌تر از یکی دو مورد ‌خواهد بود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 75 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
فارغ از اینکه گوشی هوشمند یا تبلت داشته باشید یا خیر، تقریبا محال است که نام بازی «برخورد قبیله‌ها» (Clash of Clans) را نشنیده باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 296 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - شرکت بازی سازی Ketchapp از اولایل سال 2014 میلادی در شهر پاریس فرانسه شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از برترین تولید کنندگان بازی های موبایلی در جهان است . با ما در مجموعه زندگی همراه شوید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 47 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
مدتی است که روند ایجاد تغییرات در گوشی های هوشمند به کندی صورت می گیرد، به طوری که گویی به جز در مواردی جزیی نوآوری در این عرصه متوقف شده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
پس از گذشت چندین ماه از عرضه نسخه آزمایشی، شرکت اپل نهایتا iOS 9، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل خود برای استفاده در آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ را عرضه کرد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
زیاد پیش می‌آید که دوستان و آشنایان با من تماس بگیرند و درباره‌ی خریدن دوربین مشورت کنند. معمولا وقتی از من پرسیده می‌شود که چه دوربینی بخرم، پاسخ آن‌ها را با دو سوال دیگر می‌دهم؛ یکی اینکه بودجه‌ی شما چقدر است و دیگر اینکه دوربین را دقیقا برای چه کاری نیاز دارید. گاهی اوقات در کمال تعجب آن‌ها، می‌پرسم: «گوشی همراه شما چیست؟» مثلا «آیفون 6» است یا «هوآوی اسند Y511»؟ واقعیت این است که گاهی اوقات بهتر است به جای دوربین، یک گوشی همراه خوب که مجهز به دوربینی با کیفیت زیاد است را بخرید. بعضی وقت‌ها هم سرمایه‌گذاری روی یک دوربین DSLR یا کامپکت پیشرفته منطقی‌تر است. ولی در چه شرایطی باید از بین این سه گزینه انتخاب کنیم؟ گوشی، دوربین کامپکت یا DSLR؟

گروه مجموعه زندگی بازدید : 55 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
در طول یکی دو سال گذشته دستگاه هایی که در رده پرچم داران روانه بازار شدند از دوربین های بسیار خوب و با کیفیتی بهره برده اند

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
چند روز پیش اپل سری جدید آیفون های خود را با عنوان ۶S رونمایی کرد. این خانواده که شامل ۶S Plus و iPhone 6S میباشد از نظر طراحی ظاهری نسبت به مدل های قبلی iPhone 6 تغییر خاصی نداشته و شاید تنها تغییر در ظاهر این سری اضافه شدن رنگ های جدید است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 63 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
با وجود ورود تکنولوژی های جدید تصویری،تلویزیون های سنتی (CRT) به حاشیه رفته و مدل های پیشرفته جایگزین آنها هستند.اگر مطالب این مجموعه را مطالعه کرده باشید قطعا در جریان اخبار روز تلویزیون ها و سخت افزارهای آنها هستید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 87 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
شراكت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها كسب و كار در اینستاگرام رقم می‌خورد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)
مایکروسافت روز چهارشنبه ۲۹ جولای به طور رسمی ویندوز ۱۰ را عرضه کرد ولی فایل‌های به‌روزرسانی و نصب این سیستم‌عامل تقریباً از ۲۴ ساعت قبل روی وب منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفتند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)
یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو SEO است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)
ردیت یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار اجتماعی هست که در آن کاربران ثبت‌نام کرده قادرند اخبار را در قالب لینک یا متن ارسال کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و به اخبار دیگران رأی بدهند. ردیت، تنها پرتالی هست که بیل گیتس برایش نقاشی کشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
غول نرم افزار دنیا، قریب به سی سال هست که مشغول خرید شرکت‌های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر جهان هست و بسیاری از فعالیت‌های خود را از این طریق مدیریتم یک‌اند. این گفتار نگاهی دارد به 100 شکار بزرگ مایکروسافت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
تغییر نام در میان شرکت های رده بالای جهان از لحاظ مالی، موضع حتی پیش پاافتاده ای است. اپل، بلک بری، نینتندو و نایک، از جمله شرکت های آشنایی هستند که پیش تر نام خود را تغییر داده اند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 48 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
در سه-چهار سال گذشته گوشی‌های هوشمند حسابی جای‌شان را در زندگی‌مان فارق از میزان تحصیلات، نقش خانوادگی و رتبه‌ی اجتماعی‌ که داریم، محکم کرده‌اند. همین باعث شده تا دیگر استفاده‌ از گوشی هوشمند به قشری خاص محدود نباشد و اکثر قریب به اتفاق‌مان نیاز به این ابزار را در زندگی‌مان احساس کنیم. گوشی‌های هوشمند به‌خاطر این‌که قالب ثابتی ندارند، هر روز به واسطه‌ی انتشار اپلیکیشن‌های جدید، کاربری‌شان تغییر می‌کند. یک روز برنامه‌ای جدید مخصوص پیام‌رسانی باب می‌شود و روز دیگر برنامه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر.‌ در این میان بازی‌های ریز و درشتی که برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شوند، مشتری‌های خاص خودشان را دارند. بسیاری از این بازی‌ها آن‌قدر هوشمندانه ساخته می‌شوند که می‌توانند مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای سازنده‌های‌شان را برای همیشه تغییر دهند. اما در میان این بازی‌ها عنوانی وجود دارد که ایرانی‌ها بیش از همه با آن آشنایی دارند. برخی آن را با نام «جنگ قبیله‌ها» می‌شناسند و برخی دیگر به آن «برخورد قبیله‌ها» می‌گویند. اما اکثر کاربران موبایل ایرانی این بازی پرطرفدار را با نام اصلی خودش، یعنی Clash of Clans می‌شناسند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
ظهور و گسترش شبکه‌های اجتماعی آنلاین خیلی سریع و فراگیر بوده است. احتمالا به این دلیل که فواید آن‌ها قابل غیر قابل انکار است. مطمئنا در حالی که زندگی شما را از دوستان و خانواده جدا کرده، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند شما را در ارتباط نگه دارند و این خیلی خوب است. ولی آیا این پدیده می‌تواند بدی‌هایی نیز داشته باشد؟ به خصوص امروزه که از چند شبکه‌ی اجتماعی به صورت همزمان استفاده می‌کنیم و روابط آنلاین ما فراتر از خانواده و دوستان نزدیک رفته است. پژوهش‌های مختلفی نشان می‌دهند که وقتی در شبکه‌های اجتماعی به دستاورد دوستانمان نگاه می‌کنیم،‌ از اینکه خود ما چنین دستاوردهایی نداشته‌ایم سرخورده می‌شویم. غافل از اینکه مردم عموما لحظات و دستاوردهای خوب زندگی خود را به اشتراک می‌گذارند. بعلاوه‌ی اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی پیش از خواب، می‌تواند در به خواب رفتن افراد اختلال ایجاد کند. ولی اگر مردم چنین بازخوردهای بدی را از شبکه‌های اجتماعی می‌دهند، همچنان باید از آن‌ها استفاده کنند؟ پژوهشی از دانشگاه هاروارد نشان می‌دهد که وقتی مردم دستاوردها و تجربیات خصوصی خود را به اشتراک می‌گذارند، بخشی از مغز که به لذت بردن مربوط می‌شود کار می‌افتد. دقیقا همان لذتی که از غذا خوردن یا حقوق گرفتن سر ماه می‌بریم. بنابراین در بحث شبکه‌های اجتماعی با نوعی پدیده مواجه هستیم که در عین مفید بودن، استفاده‌ی نامناسب از آن می‌توان مضرات زیادی داشته باشد. در اینفوگرافیک زیر سعی کردیم یک سری اطلاعات در این باره ارائه کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 88 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)
سال‌به‌سال به گستره‌ و نفوذ تجارت الکترونیکی در زندگی روزمره‌ی ما افزوده می‌شود. اگر تا چند سال پیش، تجارت الکترونیکی تنها در حد یک مفهوم جدید در کتاب‌ها یا مقاله‌ها مورد بحث قرار می‌گرفت، اکنون خیلی‌ها، اعم از صاحبان مشاغل و مصرف‌کننده‌ها، به‌صورت روزانه با آن سر و کار دارند. ‌آمارهای مختلف نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک و به‌خصوص خرید اینترنتی، در سال‌های آینده به رشد خود آماده داده و به بخشی جدایی‌ناپذیر از سبک زندگی مردم تبدیل می‌شود. در ادامه در نظر داریم ۷ نکته‌ی طلایی تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۵ را با هم مرور کنیم. پس با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
معمولا وقتی ما به هتل، رستوران، فرودگاه یا کتابخانه‌ای می‌رویم که «وای فای» عمومی دارد، بسیار خوشحال می‌شویم. هر چند در ایران سرعت «وای فای»های عمومی معمولا تعریفی ندارد، اما باز هم وجود این «وای فای»ها برای خودشان غنیمتی هستند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
شرکت نرم افزاری مایکروسافت، از اواخر دهه نود میلادی، به طور جدی وارد عرصه کسب و کارهای اینترنتی شد و محصولات بسیاری عرضه کرد که موتور جست و جوی بینگ یکی از این خدمات خود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
هر کمپانی نوظهوری نتوانسته است در کمترین زمان ارزش خود را به مبلغ 1 میلیارد دلار برساند. در ادبیات اقتصادی به جایگاه کمپانی‌های نوظهوری که توانسته‌اند ارزش شرکت خود را به 1 میلیارد دلار برسانند«تک‌شاخ» می‌گویند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
در اپلیکیشن Gmail سیستم‌ عامل اندروید به آسانی و از طریق محیط اپلیکیشن با ورود به Menu > Settings می‌توانید یک حساب Gmail جدید را بر روی این اپلیکیشن تنظیم کنید. اما اگر قصد حذف یک حساب از این اپلیکیشن یا به اصطلاح Log Out را داشته باشید، نحوه‌ی کار تا حدودی متفاوت است. در این ترفند به نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 45 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
اگر هنوز برای به‌روزرسانی سیستم عامل کنونی خود به ویندوز 10 دوبه‌شک هستید، قصد داریم تا 7 دلیل برای ارتقا به ویندوز 10 را بررسی کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
در این مطلب 7 نکته در مورد عکاسی به شما خواهیم گفت. تکنیک Dutch Tilt چیست؟ چگونه به عکس عمق دهیم؟ چگونه مردم در حال عبور از عکس را حذف کنیم؟ همه این نکته ها و حقه های بیشتر را در ادامه خواهید خواند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
برای اغلب پرتره های فضای باز (outdoor portraits)، مقدار ایزوی ۲۰۰ به شما بهترین کیفیت را خواهد داد و با این مقدار همچنان قادر خواهید بود از سرعت شاتری استفاده کنید که از تار شدن عکس ها در اثر لرزش دوربین یا حرکت سوژه جلوگیری کند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
طبق تحقیقاتی که انجام شده است، کار با ابزارهای دیجیتال از سنین ابتدایی تولد یعنی بین سال‌های ۱ تا ۳ سال به ضرر کودک است و این آسیب از نظر جسمی و روحی به کودک خواهد رسید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)
هر بار که اپل می‌خواهد محصول جدیدی را رونمایی ‌کند، طرف‌داران مشتاق آیفون هیجان‌زده می‌شوند. مطمئنا عده‌ای از این طرف‌داران هستند که دوست دارند در اول صف باشند.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 285 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)
هنگام اجرای بعضی از نرم افزار های هک از جمله: بوتر، بمبر، تروجان و ... با یک پیام مانند پیام زیر برخورد می کنیم:

- Component '*.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid
- This application has failed to stat because *.dll was not found
- Error while loading *.dll and/or *.ocx


برای اجرای این گونه نرم افزار های که معمولاً با ویژال بیسیک نوشته شده اند، می بایستی فایل مورد نظر در کنار نرم افزار و یا داخل پوشه System32 ویندوز قرار داشته باشد، تا نرم افزار به درستی اجرا شود،
درادامه مجموعه ایی از این فایل های ocx و dll آماده دانلود شده اند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دو دهه اخیر، زنان قدرتمند و خلاقی را در عرصه کسب و کارهای دیجیتالی به دنیا معرفی کرده است که قطعاً، یکی از موفق‌ترین این افراد، خانم ماریسا مایر چهل ساله هست که رهبری غول اینترنت آمریکا، یعنی یاهو را بر عهده دارد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)
اپ‌ها و سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند امکان ذخیره‌ی عکس‌های اینستاگرام را با امکانات فراوان برای‌مان فراهم کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 1790 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

پست تبلیغاتی : افزایش فالوور ، لایک ، کامنت در اینستاگرام با بهترین قیمت

Ads Like کامل ترین مجموعه خدمات اینستاگرام  را با بهترین کیفیت برای شما آماده کرده است . برای اطلاع از قیمت ها و تعرفه به ادامه مطلب بروید . اینستاگرام یکی از مجبوب ترین شبکه های اجتماعی است که مکان مناسبی برای تبلیغات و کسب کار است . با خرید فالوور و لایک مجبوبیت خود را بالا برده و کسب درآمد کنید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 86 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
+ Xperia Z3 عنوان جدید ترین گوشی شرکت سونی است که به تازگی وارد بازار های جهانی شده است . این محصول که به نوعی تکمیل کننده نسل قبلی خود یعنی Z3 می باشد قوی ترین و برترین محصول سونی تا به این تاریخ می باشد . برای خواندن این نقد و بررسی با مجموعه زندگی در ادامه مطلب همراه شوید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 51 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)
بالا بردن آمار بازدید روزانه سایت کار چندان مشکل ودور از دسترسی نیست، فقط کافی است با ترفندهای این کار آشنا شوید. با چند روش ساده به راحتی می توانید آمار بازدید سایت تان را بالا ببرید.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 39 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته‌اید کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید. معمولا اولین سوالی که بعد از تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار به ذهن موسسان آن می‌رسد این است که: آیا سرمایه کافی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودمان را داریم؟ آیا راه‌اندازی کسب‌وکار به دفتری بزرگ و تعداد زیادی کارمند نیاز دارد؟ شاید بد نباشد نگاهی بیندازیم به نقطه شروع بزرگ‌ترین کمپانی‌های امروز دنیا و بفهمیم این کمپانی‌ها کارشان را چگونه و از کجا شروع کردند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,135
  • بازدید ماه : 4,135
  • بازدید سال : 135,307
  • بازدید کلی : 6,173,183
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg