loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
فکر می کنید تا چه اندازه ، اندازه گیری شما دقیق است ؟ برای امتحان حتما این بازی را بازی کنید . در بازی Stick Hero شما باید فاصله بین دو سکو را تخمین زده و با نگه داشتن دست روی صفحه طول پلی که ساخته می شود را کم و زیاد کنید . این بازی همانند همه بازی های این شرکت اعتیاد آور و یک بازی رکوردی جذاب است که می تواند شما ساعت ها برای زدن رکورد بیشتر مشغول و سرگرم کند .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 152 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

Clash of Clans | بازی استراتژیکی انلاین برخورد قبیله

اپدیت ۲۶ شهریور ماه ۹۴


Clash of Clans بازی بسیار زیبایی که کاربران iOS آن را تجربه کرده اند. لازم به ذکر هست بازی دارای امتیاز های فوق العاده می باشد؛ در این بازی استراتژیکی شما باید قبیله خود را به پیروزی و موفقیت والایی برسانید . وظیفه شما ساختن روستای خود، آموزش دادن نیروهای نظامی خود و مبارزه با هزاران بازیکن به صورت آنلاین می باشد.در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 180 سه شنبه 24 شهریور 1394 نظرات (0)

حتما شما هم بازی جذاب کلش اف کلنز رو بازی کردید و خیلی دوست دارید هر چه سریع تر اون رو به لول اخر برسونید

این نرم افزار به شما کمک می کنه که به صورت واقعی تمامی منابع خودتون رو به بی نهایت برسونید عکسی که در زیر قرار داره تست این هک هستش که خودم واستون گذاشتم تا باورتون بشه این روش راسته و دروغ نیست.



گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

CSR Racing | بازی زیبای اتومبیل رانی

*** بیشترین فروش سری مسابقه درگ بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود ***

CSR Racing لذت مسابقه ترکیبی خیره کننده اتومبیل رانی .مسابقه با اتومبیل رویایی ها در امتداد خیابان های شهر و استفاده از نیتروژن و بسیاری از ماشین های شرکت های معتبر .یک مسابقه سریع در یک دقیقه بازی کنید، یا خودتان را برای یک تور بزرگ آماده کنید. با بیش از ۸۵ خودروی دارای لایسنس از معتبرترین  تولید کنندگان ماشین جهان از جمله فراری، مک لارن، بوگاتی، استون مارتین، هنسی، اکلاهما و کوئنیگزگ مسابقه دهید. رقابت در چند نفره – به صورت آنلاین برای کسب ماشین های جدید و رتبه برتر در مقابل بهترین بازیکنان CSR مسابقه دهید! موتور خود را ارتقاء دهید، چسبندکی لاستیک ها را مناسب کنید، و …

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

CSR Classics | بازی رانندگی خودروهای کلاسیک – محصول کمپانی بازی سازی NaturalMotionGames Ltd

CSR Classics مسابقه بزرگ ترین اتومبیل تا کنون ساخته شده .و همینک نسخه ی جدید این بازی زیبای ریسینگ منتشر شد.این عنوان CSR Classic نام دارد که که مانند نسخه ی قبلی است ولی با یک تفاوت بزرگ:تمام اتومبیل های این نسخه کلاسیک هستند.مسابقه با بیش از ۵۰ خودروی برتر ساخته شده تا کنون از جمله Shelby Mustang GT500, Ford GT40, Plymouth Superbird و دیگر مدل های کلاسیک BMW, Chevrolet, Dodge, Ford, Mercedes, Plymouth, Pontiac, Shelby و بیشتر!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 48 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

Rayman Fiesta Run بازی جذاب اجرای جشن رایمن | محصول کمپانی بازی سازی یوبی سافت

Rayman Fiesta Run خود را آماده کنید برای یک ماجراجویی جدید با نسخه جدید از بازی رایمن .در بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی بازی در مکان هایی شگفت انگیز و متنوع با سرعتی بالا می پرید و مراحل مختلف و چالش برانگیزی را پشت سر می گذارید و ماجراجویی ای جدید و شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد…  این بازی فوق العاده که از نسخه ی پیشین خود یعنی Jungle Run به مراتب بهتر و هیجان برانگیزتر می باشد، هم چنان با همان موتور قدرتمند UbiArt Framework engine ساخته شده که خود به خود وعده ی دنیایی رنگارنگ و گرافیکی فوق العاده را به گیمرها می دهد!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 74 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

به جهنم زامبی ها در بازی Zombie Hell 3 خوش آمدید

نسخه [Mod Money]

بازی Zombie Hell 3 یک بازی شوتر اول شخص شگفت انگیز بر روی اندروید است.فقط اسلحه خود را بردارید و تا جایی که می توانید به زامبی های شیطانی شلیک کنید.

در بازی ماموریت های مختلفی برای شما گنجانده شده است. نیاز به گفتن نیست که در این بازی شما می توانید اسلحه های فراوانی انتخاب کنید و دستتان کاملا باز است تا مطابق با سلیقه خود سلاحتان را انتخاب کنید.

اکنون بروید و ثابت کنید می توانید از بهترین بازیکنان در حالت بقا باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

A Day in the Woods یک بازی پازل کامل برای تمام سنین برای اندروید

در بازی A Day in the Woods شما در نقش یک دختر کوچک با شنلی قرمز هستید که به دوست خود جن بالدار کمک می کند. این دختر کوچک در حالی که مشغول جمع اوری گل ها و توت ها در راه خود است باید از موجودات ترسناک جنگل اجتناب کند.همچنین در طول راه شما دوستانی مانن بانی خرگوشه،زنبور عسل و هیزم شکن را دارید که به شما کمک می کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 53 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

سری دوم بازی زیبای سونیک برای اندروید Sonic Dash 2: Sonic Boom

نسخه [Mod Money] مود شده

سونیک اینبار در بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom که در ادامه سری بازی های Sonic Dash منتشر شده به ماجراجویی میپردازند. این بازی از سریال SONIC BOOM الهام گرفته و از شخصیت ها و محیط این سریال بهره میبرد.

در این بازی شما با محیط های سه بعدی شگفت انگیز و چالش های مختلف در گیم پلی روبرو خواهید شد. در این بازی می توانید با شخصیت هایی مانند سونیک،تیل،امی،کناکلس و دوست جدید سونیک استیک بازی کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 255 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

Mission Impossible RogueNation بازی ماموریت غیرممکن در اندروید از شرکت بزرگ بازی سازی Glu Mobile

نسخه مود شده [Mod Infinite Ammo/God Mode]

به شما ماموریتی داده شده است و شما باید قبول کنید. ماموریت شما نفوذ به مکان های سری با حفاظت بالا،از بین بردن هدف های مشخص شده،انجام حملات مرگبار است. این پیام بصورت خودکار نابود می شود!

پیام بالا ماهیت کل بازی را تشکیل می دهد و شما براساس پیام بالا در بازی جلو می روید. این بازی براساس جدیدیترین فیلم تام کروز یعنی ماموریت غیرممکن ۵ ساخته شده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 50 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

Subway Surfers | بازی گرافیکی و هیجان انگیز پسرک موج سوار مترو

+ نسخه مود شده [Unlimited Coins/Keys]

Subway Surfers بازی بسیار زیبا و گرافیکی و هیجان انگیز

ویژگی ها Subway Surfers:

گرافیک رنگارنگ و HD
پیگیری رنگ jetpack
کش رفتن سریع
امکان مسابقه با دوستان

گروه مجموعه زندگی بازدید : 63 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

Lara Croft: Relic Run – بازی لاراکرافت:عتیقه اندروید

یکی دیگر از ماجراجویی های لاراکرافت در Lara Croft: Relic Run

Lara Croft: Relic Run جدیدترین بازی اکشن و ماجراجویی لاراکرافت برای اندروید است.هنگامی که یک توطئه تاریک جهان را تهدید می کند، تنها لارا کرافت است که می تواند حقیق را افشا کند و جهان را نجات دهد.

در این بازی باید سرنخ های مختلفی را جمع اوری کنید و سپس عتیقه های باستانی را کشف کنید. در این بازی انواع گیم پلی بکار رفته و از محیط های بسیار زیبا برخوردار است.

هیچ وقتی برای تلف کردن باقی نمانده است هم اکنون شروع کنید و ببینید چقدر زنده می مانید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

شکار زامبی ها در آخرالزمان با بازی Zombie Hunter: Apocalypse

Zombie Hunter: Apocalypse ترکیبی از بهترین بازی های تیراندازی،تک تیرانداز و زامبی است که سعی شده بهترین تجربه اکشن را برای شما بوجود بیاورد. شما به عنوان یک تفنگدار دریایی سابق باید علیه زامبی ها بجنگید و با چالش های مختلف دست و پنجه نرم کنید.

هنگامی که وظیفه تان شما را صدا می زند هیچ چاره ای ندارید فقط باید سلاح خود را در دست بگیرید و شروع کنید باید انسان ها را چنگ زامبی ها نجات دهید.

در بازی Zombie Hunter شما باید برای هر نوع چالشی اماده باشید مثلا سوار هلیکوپتر هستید باید گله ای زامبی ها را نابود کنید یا برای نجات شهر موشک پرتاب کنید و یا با زامبی های جهش یافته بجنگید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 49 دوشنبه 26 مرداد 1394 نظرات (0)

بالاترین سرعت ممکن را در بازی Top Speed: Drag & Fast Racing تجربه کنید

رسیدن به سرعت غیرممکن با استفاده از تغییر دنده ماهرانه و انفجار نیتروژن. بازی Top Speed در حال ساخت استانداردهای جدیدی در سبک درگ ریسینگ است. در این بازی می توانید در مسابقات زیرزمینی و با رقبای مافیایی خود مسابقه دهی یا می توانید با خودروهای لوکس و گران قیمت در سطح شهر برای مشخص کردن رئیس بجنگید.

در این بازی هیچ چیز شما را از سوزاندن لاستیک هایتان در خیابان منع نمی کند. در این بازی هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما از خیابان های چین در اسیا تا غرب وحشی می توانید جولان دهید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

Temple Run 2 | سری دوم بازی سرگرم کننده فرار از دست ارواح معبد

Temple Run 2 ادامه‌ی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های عرضه شده برای سیستم‌عامل iOS و اندروید به تازگی از سوی Imangi Studios منتشر شد.
با بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان
Temple Run 2 تعریف جدیدی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را ارائه کرده است.اما اکنون می‌توانید در دومین قسمت این بازی تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و پرهیجان‌تری که تا کنون تجربه نکرده بودید را تجربه کنید.

ویژگی ها Temple Run 2:

-گرافیک فوق‌العاده زیبا و بدیع نسبت به نسخه‌ی پیشین
-محیط‌های متنوع و جدید
-موانع متعدد و چالش‌برانگیز
-دستاوردها و قدرتهای جدید
-شخصیت‌های متعدد با قدرتهای مختص به خود
-و…

گروه مجموعه زندگی بازدید : 81 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

Angry Birds 2 v2.0.1 سری دوم بازی پرندگان خشمگین اندروید

Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد! تا به امروز نسخه های مختلفی از بازی پرندگان عصبانی از جمله پرندگان عصبانی فصل ها، ریو و غیره توسط رویو عرضه شده و هم اکنون در July 2015 در اقدامی نوآورانه نسل دوم این بازی را با نام Angry Birds 2 منتشر کرد تا بار دیگر طرفدارانش را به وجد بیاورد. در نسخه ی دوم از بازی با گیم پلی جدید، چالش های جدید، پرندگان جدید و از همه مهمتر محیط هایی واقعا زیبا و با گرافیک خیره کننده اچ دی هستیم! در نسخه دوم همانند نسخه های پیشین شما می بایست که با پرتاب پرندگان خشمگین و دوست داشتنی به سمت موانع اقدام به خراب کردن ان ها نمایید و سطوح را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 74 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)
جدید ترین عنوان بازی پرندگان خشمگین |‌Angry Birds 2
برای اولین بار در ایران | سایت مجموعه زندگی

اولین سایت منتشر کننده عنوان جدید شرکت Rovio

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

Gangstar Vegas v2.0.0j | بازی زیبا و با گرافیک گنگستر وگاس از شرکت بزرگ گیم لافت

شاهکار جدید Gameloft

+نسخه مود شده | [Mod Money/Vip]

Gangstar Vegas در شهری بزرگ شما در نقش یک گنگستر به مبارزه با دشمنان و انسان های شرور و باند های مافیایی می بپردازید
همه ی شما بازی Gangstar Rio را بازی کرده اید و از گرافیک و گیم پلی بی نظیر آن لذت برده اید.هم اکنون می توانید نسخه Las Vegas آنرا امتحان کنید

در این نسخه داستان بازی در شهر Las Vegas اتفاق می افتد.شهری که مقر اصلی قمار بازان جهان است و کازینو های آن در جهان بی نظیر است!

در این نسخه با نقشه ای ۹ برابر نقشه قبلی سر و کار دارید.گرافیک بازی بسیار بالا رفته است و سرسام آور است.داستان بازی نیز مانند نسخه قبلی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده است.

این دفعه شما با وسایل نقلیه ی وحشی چون موتور های Outlaw مواجه هستید که بسیار جذاب می باشند.خبر خوب این است که بازی پولی است و خبری از In-App های مزاحم نیست!

ویژگی ها Gangstar Vegas:
گرافیک بالا
کاوش شهری بزرگ
۸۰ ماموریت پر از اقدام
تبدیل شدن به بهترین تیرانداز وگاس در حالت دزدی و قتل عام

گروه مجموعه زندگی بازدید : 140 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Fast & Furious Legacy v2.1.0 | بازی مسابقات سریع و آتشین (بازی اندروید فیلم سریع و آتشین)

بازی انلاین میباشد

در مسابقات هیجان انگیز سریع و آتشین شرکت کنید و در خیابان ها و مکان های مختلف و فراوان بازی مسابقه و نبرد کنید ! بازی Fast & Furious Legacy ، دارای گرافیک بسیار عالی می باشد . در این بازی بیش از ۵۰ ماشین برای مسابقه وجود دارد که ماشین های فیلم سریع و آتشین در آن وجود دارد . در بازی حالت های مختلفی وجود دارد که با انتخاب هر کدام از آن ها ، به شکل دیگری بازی می کنید . اگر از طرفداران فیلم سریع و آتشین هستید ، حتما بازی اندروید آن را هم تجربه کنید !

ویژگی های Fast & Furious Legacy :

گرافیک سه بعدی بسیار عالی بازی

وجود حالت های مختلف برای بازی

بیش از ۵۰ اتومبیل در بازی

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی اتومبیل در بازی

و …

گروه مجموعه زندگی بازدید : 291 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Asphalt 8: Airborne v2.0.0j | بازی رانندگی اسفالت ۸ هوابرد

شاهکار جدید Gameloft


بله،بالاخره کمپانی فرانسوی گیم‌لافت که همه آن را به خاطر انتشار بازی‌هایی لذت‌بخش و با گرافیک می‌شناسند،

همان‌طور که اطلاع دارید سری بازی‌های Asphalt جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی در سرتاسر جهان بوده و همیشه به خاطر گیم‌پلی‌ای خاص و گرافیکی بسیار بالا شهرت داشته‌اند و اکنون برای بار دیگر در هشتمین قسمت از این سری (Asphalt 8: Airborne) باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم‌ پلی بهبود یافته هستیم که هر بازیبازی با هر سلیقه‌ای را مجذوب خود می‌کند.جالب است بدانید که این بازی در ابتدا قرار بود با پسوند Infinity نام‌گذاری شود که بعدها به دلایلی به Airborne تغییر نام داد.در این نسخه از بازی آسفالت با اتوموبیل‌ها،مسابقات،شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که تجربه‌ی آن را برای همه لذت‌بخش خواهد کرد.پس اگر طرفدار بازی‌های استودیوی گیم‌لافت و یا سری بازی‌های آسفالت و در کل بازی‌های سبک ریسینگ هستید،توصیه می‌کنم لحظه‌ای هم برای دانلود این بازی بی‌نظیر درنگ نکنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Call of Duty®: Heroes  | بازی استراتژیک کال اف دییوتی قهرمانان اندروید + دیتا

Call of Duty®: Heroes v1.8.1 APK + DATA for Android

نیاز به دانلود ۴۰ مگابایت دیتا با گوشی

 Call of Duty®: Heroes بازی جدید و استراتژیکی قهرمانان محصول کمپانی بزرگ بازی سازی Activision .جدیدترین بازی شرکت Activision که دقایقی پیش در گوگل پلی استور برای اندروید منتشر گردید و اندرویدینا در کمترین زمان انرا برای کاربران خود قرار داد .گیم‌پلی و نوع سازماندهی این بازی تا حد زیادی همانند بازی معروف و محبوب Clash of Clans میباشد.
در این بازی باید شما بصورت استراتژیک به هدایت ارتش خود بپردازید و دستورات مختلفی را جهت انجام به سربازها، قهرمانان، درون‌ها و سایر اعضای تیمشان صادر کنید.
در شروع بازی شما نقش فرمانده یک پاسگاه مرزی را به عهده دارید. برای پیشرفت در طول بازی باید قلمروهای جدیدی را فتح کنید و با غنایم به دست آمده به توسعه‌ی پایگاهتان بپردازید. در کنار امکان هدایت گروهی تیم، امکان هدایت انفرادی افراد نیز وجود دارد و بسته به تصمیمی و استراتژی‌ای که دارید می‌توانید بین این دو حالت سوئیچ کنید.

 ویژگی های بازی Call of Duty®: Heroes:

– دید و کنترل مراحل بازی از بالا و هر قهرمان دارای سیستم پیشرفت و Killstreaks منحصر به فرد.
– آموزش ارتش خود با استفاده از واحد به طور مستقیم از ندای وظیفه، مانند Juggernauts، Dragonfires و پنجه.
– از بند باز کردن Killstreaks مانند حمله هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد، بسته مراقبت، و توپچی هلی کوپتر به نابودی مخالفان.
– ساخت و ارتقاء پایگاه خود و یک قلعه با اسلحه نگهبانی، نگهبان، برج SAM، howitzers، معادن و فلزات، و بیش از ۳۰ انواع دیگر از ساختارهای ارتقا.
– دفاع از پایگاه خود در برابر مهاجمان و در تهاجمی در سه حالت منحصر به فرد: PVP، کمپین، و Survival
– اتحاد تیم با دوستان خود، اهدا سربازان، و تسلط بر دشمنان.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 64 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

Angry Birds Seasons | پرندگان خشمگین فصلی

Angry Birds Seasons ریلیز جدید بازی معروف پرندگان خشمگین که تبلیغات اضافی هم از بازیش برداشته شده . فکر نکنم لازم باشه این بازی رو برای کسی معرفی کرد . در این بازی که بیشتر یک بازی فکری و آرکید هست ، پرندگان خشمگین به دنبال انتقام از خوک هایی هستن که تخم هاشون رو دزدیدن . هر کدوم از این پرندها ویژگی و توانایی منحصر به فردی دارن و شما باید با شناخت توانایی هر کدوم و استفاده از ذهن و خلاقیت خودتون در بهترین حالت ممکن خوک ها رو از بین ببرید . در هر مرحله شما دفعات محدودی فرصت دارید تا از این پرندگان استفاده کنید و باید قبل از تمام شدن تمام شانسهاتون تمام خوک ها رو از بین ببرید و هر چقدر با دفعات تلاش کمتری تمامی خوک ها رو از بین ببرید ، امتیاز بیشتری نصیبتون میشه .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

CSR Classics | بازی رانندگی خودروهای کلاسیک – محصول کمپانی بازی سازی NaturalMotionGames Ltd

(Unlimited Coins/Money) |نسخه مود شده و معمولی

CSR Classics مسابقه بزرگ ترین اتومبیل تا کنون ساخته شده

و همینک نسخه ی جدید این بازی زیبای ریسینگ منتشر شد.این عنوان CSR Classic نام دارد که که مانند نسخه ی قبلی است ولی با یک تفاوت بزرگ:تمام اتومبیل های این نسخه کلاسیک هستند.

ویژگی های CSR Classics:

انتخاب از بهترین ماشین تولیده شده تا الان شامل  شورولت، آئودی، فورد، مرسدس بنز، نیسان، پلیموت، پونتیاک، شلبی و غیره
قابلیت امکان ارتقا و سفارشی سازی ماشین تان با استفاده از ابزار مختلف
بازی طراحی شده تبا قدرتمندترین رندر ها و موتورهای گرافیکی با نمایش افمت بازتاب نور و غیره برای تجربه ی بهتر بازی رسینگ
پخش اهنگ های هیجان انگیز در حین رانندگی برای افزایش هیجان بازی

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 63 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
– بازی ماشین سواری واقعی

 نسخه نامحدود و پول بینهایت [Unlocked] [EA Store] – نسخه بدون نیاز به دیتا


پایان رانندگی سرد در ماشین های پلیس، بالاترین سرعت همانند لامبورگینی رِونتون و به چالش کشیدن دوست خود در یک بازی head-to-head بین ماشین پلیس و مسابقات مرحله ای توسط وای-فای یا بلوتوث، همه و همه در بازی جدید و زیبای Need for Speed HOT PURSIUT که توسط کمپانی معروف EA ساخته شده قابل مشاهده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 50 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

Angry Birds Transformers ۱٫۶٫۱۶ | پرندگان خشمگین ترانسفورماتور
سری جدید از بازی های انگری بردز نسخه ترانسفورماتور

این بازی برخلاف نسخه قبلی انگری بردز دیگر حال و هوای پرندگان عصبانی را ندارد

Angry Birds Transformers بدون شک متفاوت ترین بازی ای است
و هدف گیم پلی در این انگری بردز جدید، همچنان مثل سابق است، با این وجود تغییرات آنچنان گسترده اند که نمی توان نام بازی را انگری بردز گذاشت. در این نسخه جدید هم باید دشمنان خود و ساختمان هایشان را از بین ببرید، باید با تفنگ و ابزارهای بزرگ روباتی آتش بر سرشان بریزید. ضمن اینکه جهت تیراندازی شما دیگر سمت راست صفحه نیست و در حالت سه بعدی به عمق تصویر منتقل شده. در واقع انگری بردز جدید، یک عنوان اکشن Beat em Up سه بعدی محسوب می شود.

در انگری بردز ترانسفورمرز، شما کنترل پرندگان خشمگین را در لباس روبات های عظیم الجثه ای مثل آپتیموس پرایم بر عهده دارید؛ روبات هایی که تا بن دندان مسلحند و حتی در بین مسیر می توانند خود را به کامیون و تانک تبدیل کنند.

نیازی نیست که مرحله را به تنهایی طی کنید، می توانید در بخش هایی از بازی یکی از پرندگان رباتی دیگر را با خود در این مسیر شلوغ و پرحادثه همراه کنید. در این نسخه هم مانند انگری بردزهای قبلی، می توانید Telepod ها (اسباب بازی های انگری بردز) را با QR Code اسکن کرده و آن را از دنیای واقعی به بازی منتقل کنید تا کمک حالتان در طول بازی باشند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Bike Racing 3D 1.8 | بازی مسابقه دوچرخه سواری ۳D

Bike Racing 3D بازی شماره ۱ مسابقه دوچرخه سواری ۳D که در این بازی با BMX اقدام به حرکات دیوانه وار و شیرین کاری میکنید !رانندگی با اهنگ های دیوانه کننده و با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی دوچرخه سرعتی.
مسابقه دوچرخه سواری ۳D که از روی موانع با بلند کردن و پرش از موانع در منطقه ای برای ساعت ها سرگرم میشوید.

مسابقه، پرش و سقوط راه از طریق آهنگ های شگفت انگیز به همراه مهندسی فیزیک motocross .در این مسابقه با سرعت بالا به ماجراجویی میپردازید. در اینجا شانس خود را مرحله به مرحله ثابت کنید که شما دوچرخه سوار رقابتی می باشد!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
Angry Birds POP Bubble Shooter v1.8.2 | بازی پرندگان خشمگین ترکاندن استلا

نسخه معمولی + نسخه مود شده [Unlimited Gold/Lives]

Angry Birds Stella POP! بازی جدید از سری بازی های معروف و پرطرفدار پرندگان خشمگین از شرکت Rovio Entertainment Ltd .

همانطور که مستحضرید مدت ها قبل بازی Angry Birds Stella را برای اندروید معرفی نمودیم که به گونه ای شروعی برای ورود کاراکترهای دختر به جمع بازی پرندگان خشمگین بود و هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی پاپ این بازی هستیم که دارای سبک خاص تر و مهیج تری است! شما باید با تیروکمان موجود حباب ها را به سمت حباب های همرنگ شلیک کنید و اقدام به حذف ان ها نمایید در این نسخه از بازی هم هدف مبارزه و سرنگونی پیگی هاست که اگر به بازی های گاه به گاه اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی Angry Birds Stella POP را از دست ندهید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Grand Theft Auto: San Andreas v1.0.8 اندروید |‌جی تی آ 5 سان اندرس اندروید

شاهکار راک استار | در کوتاهترین زمان ممکن در اندرویدینا بدون ادعا !

بالاخره پس از مدت ها انتظار لحظاتی قبل بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سان آندرس) همان بازی جی تی آ ۵ اشنا ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد.  بازی جی تی آ سان آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از زیباترین بازی های کنسول که همه برای یک بار که شده بازیش کردیم و حالا لذت ببرید از این بازی بسیار زیبا روی تلفن همراه خود

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
اپدیت شد

بازی ایرانی حکم اندروید | نسخه افلاین

Hokm حکم .این بازی قبلا به صورت پولی در مارکت گوگل قرارداده شده بود ولی با توجه به سیاست جدید سازنده این بازی رو به صورت مجانی در حال حاظر قرار داده  شده است (این نسخه اصلی و پولی بازی میباشد)

ویژگیها Hokm:

تغییر پس زمینه بازی از جمله انواع فرش ها، عکس هاو…
صدا گذاری دقیق بازی
دارای آهنگ های سنتی ایرانی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود Brothers in Arms® ۳ v1.3.1f | بازی سرباز جهانی ۳ اندروید + دیتا از شرکت بزرگ گیم لافت


منتشر شده  : Jul 9, 2015 |

بازی Brothers in Arms® ۳ سری سوم از بازی های اول شخص جنگ جهانی دوم محصول گیم لافت می باشد که لحظاتی پیش در پلی استور بصورت رایگان منتشر شد. این بازی زیبا توسط شرکت معروف Gameloft برای سیستم عامل ای اندروید طراحی شده است. صداگذاری خوب، گرافیک فوق العاده و داستان جالب از ویژگی های بارز این بازی می باشد.

تحسین بین المللی از جنگ جهانی دوم . بازی بسیار زیبا و اکشن، با زاویه دید دوربین (سوم شخص) و سلاح های بزرگ را در این سری بازی تجربه کنید .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 187 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
Cars: Fast as Lightning | بازی ماشین ها : سریع مثل رعد و برق محصول کمپانی Gameloft

بازی افلاین میباشد

Cars: Fast as Lightning بازی جذاب مسابقه ای ماشین ها همراه شخصیت های جذاب انیمیشن معروف ماشین ها
سفارشی سازی ماشین ها از ساخت ۳D رادیاتور اسپرینگز و …
در این بازی همه شخصیت ها، ساختمان ها و نقاط دیدنی از انیمیشن فیلم “ماشین” را به بازی منتقل شده است

گروه مجموعه زندگی بازدید : 76 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Deer Hunter 2014 v2.10.0 | بازی زیبای شکارچی گوزن محصول Glu Mobile

نسخه مود شده (Unlimited Money/Unlocked) اضافه گردید . | بدون نیاز به دیتا

Deer Hunter 2014 جدیدترین ورژن از بازی معروف شکار . این بازی یکی از قویترین شبیه سازی های شکار رو داراست.

ویژگی های بازی Deer Hunter 2014 :

پرپسپکتیو فوق العاده حالت اول شخص بازی
سیستم X-ray جدید برای هدف گیری
استفاده از تغییر استراتژی برای قرار گرفتن در یک موقعیت مناسب
قابلیت تغییر دلخواه شخصیت بازی
ویژگی ورژن جدید این بازی بهینه شدن سیستم گیم پلی این بازی هستش

گروه مجموعه زندگی بازدید : 69 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

راهنمای نصب بازی :

۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۲-پوشه دیتا com.ea.game.pgatourgolf15_row رادر ‘SDcard/Android/Obb’ کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید

 

دریافت با لینک مستقیم

دانلود دیتا:

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Plants vs. Zombies™ بازی زیبا و معتاد کننده گیاهان در مقابل زامبی ها که گرافیک فانتزی واقعا جالب و گیم پلی خواصی داره . تو این بازی شما هم نیاز به فکر و دقت و هم سرعت دارید تا از ابزارهای بازی به بهترین شکل استفاده کنید و در مراحل بالاتر یک اشتباه کوچیک میتونه باعث باخت شما بشه . تو این بازی آیتم های ویژه ایی هستن که فوق العاده کار کردن باهاشون جالب و بعضی مواقع خنده داره .

ویژگی ها Plants vs. Zombies :

بیش از ۵۰ لول مختلف بازی در مکان های مختلف و شرایط مختلف
نبرد با بیش از ۲۶ نوع مختلف زامبی
بدست آوردن ۴۹ perennials قدرتمند و گرفتن سکه برای خرید حلزون های خانگی و افزایش قدرت های دیگه
جمع آوری ۱۰ دست آورد dead-fun
شبیه سازی کاملا دقیق برای اندروید به طوری که همون لذت بازی رو PC رو بهتون میده
گرافیک عالی ، صداهای فوق العاده و کلیپ های اضافه به عنوان پاداش

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

Ice Age Village v3.3.1k | بازی زیبای عصر یخبندان – اثر شرکت بزرگ بازی سازی گیم لافت

+ نسخه مود شده و بینهایت | [Mod Money]

Ice Age Village بازی جدید شرکت گیم لافت که برگرفته از انیمیشن Ice Age میباشد

و شخصیت های این انیمیشن تو بازی میباشند.
شما باید یک دهکده کوچک رو برای حیوانات بسازید و در کنار اون میتوانید بازی های کوتاه دیگری را نیز انجام بدید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,236
  • بازدید ماه : 4,236
  • بازدید سال : 135,408
  • بازدید کلی : 6,173,284
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg