loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 69 سه شنبه 17 آذر 1394 نظرات (0)

به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.

DiRT Rally PC-RELOADED

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)
هندبال یکی از پرطرفدارترین ورزش های جهان می باشد که اکنون می توانید آن را به صورت یک شبیه ساز تجربه کنید. در این نسخه بیش از ۶۰ تیم از لیگ های معتبر و قدرتمند جهان وجود دارند همچنین یک سیستم واقع گرایانه با استفاده از موتورهای بازیسازی قدرتمند طراحی شده است. بخشی جدید به نام کمک از سیستم به بازی اضافه شده است و می توانید در هنگام برخورد به مشکل و گره خوردن بازی از این سیستم کمک بگیرید، گرافیک، حالت های حمله و دفاع پیشرفت چشمگیری کرده است و می توانید از ۲۴ تکنیک مختلف برای حمله استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نسخه ایجاد کاراکتر به دلخواه می باشد که می توانید مهارت های لازم را در او بوجود آورده و به تیم های معتبر و قدرتمند منتقل کنید. Handball 16 در سبک ورزشی می باشد که توسط استودیو Eko Software طراحی شده است و کمپانی های Bigben Interactive و Plug In Digital آن را برای کامپیوتر منتشر کرده اند، این بازی دارای گیم پلی و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 352 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی ایرانی ارتش های فرازمینی برای کامپیوتر PC

Download Game Persian E.T ARMIES for PC

دانلود رایگان بازی بسیار زیبا و جذاب ارتش های فرا زمینی ساخته کشور ایران با لینک مستقیم

گروه مجموعه زندگی بازدید : 68 شنبه 07 آذر 1394 نظرات (0)
داستان در سری Rainbow Six اهمیت بسیار کمی دارد. تقابل نیرو‌های ضد‌تروریستی با تروریست‌ها برای نجات گروگان و یا خنثی‌سازی بمب، تنها روایت مختصری از داستان است که فقط زمینه‌ای برای ارایه یک گیم‌پلی جذاب به شمار می‌روند. در Siege داستان در مورد تقابل گروه رینبو با نیرو‌های «White Masks» است که هویتی نامشخص دارند و در سراسر جهان به خراب‌کاری می‌پردازند. اهمیت کم‌تر داستان در آخرین نسخه  پر‌رنگ‌تر نیز شده و از آن‌جایی که شاهد یک اثر مبتنی بر همکاری تیمی و بازی چند‌نفره هستیم، داستان کم اهمیت‌ترین عنصر بازی به شمار می‌رود. ولی گیم‌پلی جایی است که Siege حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. یوبی‌سافت در جریان معرفی بازی، آن را اثری «فاقد بخش داستانی» معرفی کرد که بر روی ارایه یک تجربه جذاب چند‌نفره تمرکز می‌کند. البته نبود بخش داستانی، به منزله نبود بخش تک‌نفره نیست و گیمر‌ها می‌توانند به تنهایی مراحل آموزشی را برای حرفه‌ای شدن در بازی پشت سر بگذارند یا حالت «Terrorist’s Hunt» را به همراهی هوش مصنوعی بازی کنند. ولی تا زمانی که Siege را به همراه دوستانتان بازی نکنید، لذتی از آن نخواهید بود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 103 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)
وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 94 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)
داستان، در شهر بوستون واقع در در ایالت ماساچوست و حوالی آن رخ می‌دهد. برای اولین بار در تاریخ سری فال‌اوت، بازی قبل از بمباران اتمی آغاز خواهد شد. در نمایش E3 ما شاهد یک خانواده سه نفره بودیم که در آرامش با هم زندگی می‌کردند. به یکباره صدای آژیر خطر نواخته می‌شود و آن ها به پناهگاه « Vault» شماره ۱۱۱ که به نظر می‌رسد در همان نزدیکی است، می‌روند. در همین هنگام است که ریزش اتمی صورت می‌گیرد. داستان از اینجا کات می‌خورد و به ۲۰۰ سال بعد منتقل می‌شود. دیگر با آن شهر منظم و آباد روبرو نیستیم. تا جایی که چشم کار می‌کند ویرانی و خرابیِ ناشی از بمباران است. داستان اصلی بازی از اینجا آغاز می‌شود. حال دست بازیباز آزاد است تا هرجا که می‌خواهد برود و هرکاری که دوست دارد انجام دهد. دنیایی بیکران و پویا پیش روی اوست. وجود ۱۱۱ هزار خط دیالوگ (مجموع دیالوگ‌های اسکایریم + فال‌اوت ۳) نیز دلیل محکمی بر عظمت بازی است. سازندگان بازی همچنین وجود بیش از ۱۳ هزار خط محاوره برای شخصیت اصلی بازی را نیز تایید کرده‌اند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (0)
می‌توان Darksiders II Deathinitive Edition را نسخه بهبود یافته و پیشرفته‌تر Darksiders II دانست. همچنین تمامی بسته‌های الحاقی نسخه اصلی (Maker Armor Set ،The Abyssal Forge ،The Demon Lord Belial ،Death Rides ،Angel of Death ،Deadly Despair ،Shadow of Death ،Mortis Pack ،Rusanov’s Axe ،Van Der Schmash Hammer ،Fletcher’s Crow Hammer ،Mace Maximus ،Argul’s Tomb) نیز در این نسخه موجود خواهند بود. همچنین گرافیک بازی پیشرفت خوبی خواهد داشت و جلوه‌های بصری آن نیز بهبودهای بسیاری متحمل خواهند شد. تمامی بسته‌های الحاقی Darksiders II، در مجموع بیش از ۳۰ ساعت گیم‌پلی. بهبود گرافیک بازی و تغییر موتور گرافیکی آن. از مهم‌ترین پیشرفت‌ها می‌توان به نورپردازی و سایه‌پردازی اشاره کرد. بهبود شخصیت‌ها و مراحل. اجرا با تراکم‌پیکسلی ۱۰۸۰p و … از جمله ویژگی های این نسخه از بازی می باشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.


گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
نسخه دمو بازی فیفا ۱۶ برای تمامی پلتفرم های رایج این روزهای بازی های رایانه ای عرضه شد. در این نسخه قابلیت های زیادی قرارداده شده است که تا به حال در نسخه های دمو وجود نداشته است. بخش تمرین، مسابقه دوستانه، بخش Ultimate Team Draft و … جزئی از امکانات نسخه دمو این بازی محبوب می باشد. فیفا ۱۶ قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خودبرای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید . شما در دفاع کردن اعتماد به نفس خواهید داشت و کنترل هافبک ها را در دست خواهید گرفت و لحظات شگفت انگیز و جادویی را تولید خواهید کرد ، پس زیبا بازی کنید. FIFA 16 به شما ابزاری خواهد داد که به وسیله آن شما حریف خود را با اعتماد به نفس متوقف خواهید کرد و توپ را از او خواهید گرفت . حرکت با آزادی عمل بیشتر به عنوان یک مدافع ، تکیه کردن به تیم در دفاع و دفاع گروهی و پوشش خط پشت دفاع باعث میشود تا شما با اعتماد به نفس بیشتری دفاع کنید و تعادلی میان حمله و دفاع ایجاد شود .​ از ۲۵ نو آوری برای چابک دفاع کردن استفاده کنید ! ۲۵ نو آوری که به شما در تحرک و البته دنبال کردن بازیکن ها کمک خواهد کرد . با تغییر جهات و حرکت دادن بازیکن خود به سرعت فضا ها را ببندید و گام به گام بازیکن حریفتان حرکت کنید تا او را از حرکت باز دارید . شما میتوانید با آزادی کامل بازیکن خود را حرکت دهید و با دنبال کردن حریفتان حملات تیم حریف را بشکنید!

گروه مجموعه زندگی بازدید : 108 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است به عنوان مثال می توان به مرحله ی نمایش داده شده در افغانستان اشاره کرد که اسنیک به سمت تنها هدف و هدف نهایی که در نقشه مشخص شده است یعنی میلر می بایست حرکت نمایید اما اینکه چطور و چگونه، به صورت مخفیانه یا با کشت و کشتار و…  به انجام وظیفه اش بپردازد در دستان بازیبازان می باشد. اگر شما نیز نسخه ی GZ را تجربه کرده باشید به خوبی کمپ امگا ( محل رقم خوردن بازی ) را به خاطر دارید حال اینگونه که مشخص شده است محیط TPP حدودا ۲۰۰ برابر بزرگتر از امگا می باشد که این امر سبب بدل شدن این بازی به بزرگترین نسخه از سری MGS شده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 86 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)
Mad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب رد شد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)
بازی ماجرایی Tales from the Borderlands یک بازی پنج قسمتی می باشد که توسط سازندگان سری بازی های موفق The Wolf Among Us و The Walking Dead تولید شده است. در این بازی، شما به دنیای نابخشودنی پاندورا بعد از وقایع بازی Borderlands 2 وارد می شوید و داستان این بازی، مملوء از شوخی های جذاب برند Borderlands می باشد. شما در این بازی در نقش Rhys نیز بازی خواهید نمود که رویا پردازی آن برای تبدیل شدن به خوشتیپ ترین مرد شهر همواره همراه اوست و همچنین Fiona نیز به کمک شما خواهد آمد. این دو شخصیت به دنبال بازگرداندن پولی هستند که فکر می کنند برای آن ها بوده و راهی سفری می شوند که پر از گانگسترها، خلافکارها و شکارچیانی می باشد که مانعی برای رسیدن آن ها به هدفشان هستند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)
بدون شک عنوان Final Fantasy Type-0 HD یکی از پر طرفدار ترین بازی های سبک RPG است. بازی Final Fantasy Type-0 HD نسخه نسل هشتمی از بازی Final Fantasy Type-0 است که برای PSP منتشر شد و هم اکنون برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One, PC عرضه شده است. در بین نمرات نسخه ی PS4 بازی، نمره ی ۸۰ وب سایت IGN چشم نوازی می کند. هم چنین وب سایت Multiplayer هم نمره ی ۸۰ را لایق بازی دانست. از دیگر نمرات مهم بازی می توان به نمره ی ۹۰ وب سایت GamesBeat اشاره کرد. به علاوه وب سایت Game Informer برای بازی نمره ی ۶۰ را در نظر گرفت. وب سایت Hardcore Gamer هم نمره ای ببهتر از ۵۰ را لایق بازی ندانست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)
Kidnapped یک بازی ماجراجویی، اکشن و ایندی می باشد و یک بازی متکی بر اعصاب و روان، داستان محور و ترسناک با تاکید بر کاوش، حل معما و نبرد می باشد. فضای بازی در همان حالتی که گیمر در بازی به جلو پیش می رود به صورت پویا تغییر می کند و هدفش گمراهی گیمر است. در این بازی شما به ۲۰۰سال گذشته بر می گردید و غارهای تاریک و جنگل های مخوف را مورد بررسی قرار خواهید داد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
Far Cry 4 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی ها دارد. حتی Far Cry 4 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. در نسخه 4 بازی شاهد تغییرات و افزایش گرافیک غیرقابل انکاری هستیم و در بازی قسمت های بسیار جذابی گنجانده شده است، برای مثال شما در این نسخه قادر به تیراندازی حین رانندگی هم هستید و یا می توانید بر فراز نوک قله و صخره کوه ها با پاراگلایدر از تمام نقاط سرزمین به جستجو بپردازید.
سایت thegamescabin نمره 8.4 از 10 داده و سایت Gamefuzz نمره 89 از 100 داده است. این دو سایت های در نقدشان اعلام کردند Far Cry 4 واقعا یک بازی نسل هشتمی است و اگر می خواهید از بازی لذت کامل ببرید آنها را برروی PC,PS4,XBOX ONE بازی کنید. در بازی تنوع سلاح و وسایل نقلیه بسیار بوده و تعادلی بین داستان جذاب و اکشن شوتر بودنش وجود دارد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
Rayman Legends یک بازی در سبک Platform است که توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط Ubisoft انتشار یافته است.
Rayman ،Globox و Teensies یک خیمه اسرار آمیز را که در آن پر از نقاشی های فریبنده است را کشف میکنند ، ولی به صورت ناگهانی وارد آن نقّاشی ها که در دوران قرون وسطی بوده است می شوند،حال او و دوستانش باید بجنگند و راه خود را میان دنیا های مختلف باز کنند تا به اسرار آن دست یابند…

گروه مجموعه زندگی بازدید : 105 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
Rayman Origins 2012 به خاطر اینكه یك بازی 2D به شكل Side-Scroller است، هیچ گاه سعی نمی كند که یك عنوان Old School باشد، چون نمی خواهد یك عنوان قدیمی باشد. از طرفی می توان این بازی را یك عنوان Old School نامید، چون یك بازی سخت است. منظور ما سختی مثل Demon's Souls نیست، ولی با این حال بازی جهنمی برای شما خواهد بود! شما در Rayman Origins خواهید مرد و اتفاقاً زیاد هم خواهید مرد، ولی با این موضوع كنار خواهید آمد، چون طراحی بازی خیلی دقیق بوده و پیچیدگی آن بسیار لذت بخش است. Rayman پس از كنار گذاشتن Rabbidها به قلمرو پلتفرمینگ ها بازمی گردد و اینبار با دوست Co-Op خود در ماجرایی واقع در دل یك طراحی نقاشی مانند قرار می گیرد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

Dream یک بازی در سبک ایندی، ماجراجویی و کاوشگری می باشد که در ضمیر ناخودآگاه شخصی با نام Howard Philips رخ می دهد. جوانی که ساعات بیداری اش خسته کننده و بی حال است، اما دنیای رویاهای وی قدرتمند و شفاف هستند! در دنیاهای وی به ماجراجویی بپردازید، چالش های آن ها را حل کنید و اسرار آن ها را برای رسیدن به آینده ی Howard کشف کنید.


گروه مجموعه زندگی بازدید : 51 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

Batman Arkham Knight PC-CPY

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه کرک شده بازی|

 

Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

 

احتمالات زیادی در مورد هویت واقعی Arkham Knight مطرح شده است. بعضی می گویند که او یک شخصیت جدید است و بعضی ها او را یکی از شخصیت های قبلی سری می دانند. شخصیت های Hush، Damian Wayne، Azrael، Quincy Sharp (یا یک روبات تحت فرمان او)، Simon Hurt، Wrath، Prometheus، Amadeus Arkham (موسس تیمارستان آرکم، احتمال می رود که روح او، Arkham Knight باشد)، برادر یا خواهر زاده آمادئوس یعنی Jeremiah Arkham و حتی Joker از جمله شخصیت هایی هستند که احتمال می رود هویت واقعی شوالیه آرکام باشند. بعضی ها نیز می گویند که او صرفا یک توهم ساخته شده توسط مترسک است. با وجود همه ی این ها، تا زمان عرضه بازی یا اعلام یکی از سازندگان بازی، نمی شود هویت واقعی او را تعیین کرد. شاید حتی در خود بازی هم مشخص نشود که او واقعا کیست و تشخیص هویت او به مخاطب سپرده شود تا در نهایت، یکی از طرفداران براساس شواهد بتواند به طور قطع هویت واقعی او را اعلام کند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

The Witcher 3 Wild Hunt PC-FLT

|مجموعه DLC بازی The.Witcher.3.Wild.Hunt.DLC.Pack.6-BAT به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

MotoGP 15 نام یک بازی بسیار زیبا و گرافیکی است که به تازگی برای کنسول PC منتشر شده است ، این بازی دارای سبک مسابقات موتور سواری است که شما را در یک دنیای واقعی به مسابقات موتورسواری دعوت می کند و در اینجاست که چالش اصلی شما شروع می شود. در این بازی باید سعی کنید که به بهترین راننده موتورسواری تبدیل شوید. بازی MotoGP 15 به سه کلاس مختلف تقسیم شده است که شما باید با توجه به توانایی خود به کلاس های مختلف رفته و در هر سه کلاس قهرمان شوید. این بازی به طور کاملا واقعی گرایانه طراحی شده است که حس موتورسواری واقعی را به شما منتقل می کند. این بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی ۲۰۱۴ تغییرات بسیار زیادی کرده است از جمله اضافه شدن چند امکان دیگر در تغییر ظاهر موتور ، افزایش گرافیک بازی ، واقعی تر شدن بازی و هزاران تغییر دیگر.اگر دنبال هیجان واقعی هستید پس حتما یکبار بازی MotoGP 15 را امتحان کنید.

MotoGP 15 PC-CODEX

|نسخه فشرده Corepack بازی با حجم ۸.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)
این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 53 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 8.1 or better
Processor: Pentium Dual Core 2,2
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX11 compatible, 1GB VRAM video adapter (hardware shader model 5).
DirectX: Version 11
Hard Drive: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatble
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported

گروه مجموعه زندگی بازدید : 108 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|دی ال سی Goro.Character.Preorder.Bonus.DLC-BAT به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 91 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)

قبلاً اعلام شده بود که بروزرسانیی تحت عنوانِ Dark Souls 2: Scholar of the First Sin در سال ۲۰۱۵ برای عنوانِ Dark Souls 2 منتشر خواهد شد که تغییراتی عظیم را در سبکِ بازی و بخش آنلاین آن بوجود خواهد آورد اما هم اکنون توسعه دهندگان از جزئیاتِ این بروزرسانی پرده برداری کردند که در ادامه به آن می پردازیم. توسعه دهندگان هفته ی پیش خبر از یک کاراکتر جدید را دادند که در این بروزرسانی گنجانده شده و حالا هرشخصیتی که است ، زن یا مرد  اما هنوز معلوم نیست چه نقشی را در بازی ایفا خواهد کرد. همینطور از نکاتِ برجسته ی این پچ می توان به تغییراتِ مفیدِ بخشِ matchmaking و آنلاینِ بازی همراه با شامل شدنِ یک منو از سه بخشِ فعالِ منظقه ی نبرد اشاره کرد همچنین آیتم جدیدی تحت عنوانِ Agape ring اضافه شده که اقدام به جمع آوریِ روح ها یا همان Soul هایی که بازیکنان در طولِ بخشِ آنلاین بدست می آورند می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با محدود کردنِ روح هایِ جمع شده در بخشِ matchmaking بازی آنلاین خود را مدیریت کنند.

Dark Souls II Scholar of the First Sin PC-CODEX

|پچ Language.Selector-CODEX به پست اضافه شد|



گروه مجموعه زندگی بازدید : 71 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

مه صبحگاهی از پنجره به داخل می دمد ولی چیزی تغییر کرده است، رایحه ی نسیم بهاری دیگر آن بوی همیشگی را ندارد، خون به آن هستی داده و به آن خاتمه هم خواهد داد. بازی Dying Light یک محیط بی نهایت بزرگ برای گردش و البته مردن را به شما پیشکش کرده است مانند همان چیزی که همیشه از یک بازی آخرالزمانی با اسانس زامبی می خواستید. مطمئن باشید جایی برای شما نمانده است تا آن را نگاه کنید و از منظره ها لذت ببرید، تنها جایی که باید چهار چشمی آن را بپایید، پشت سر شماست. شما می‌دانید چه چیزی پشت سرتان انتظارتان را می کشد؟ پس بهتر است زودتر بفهمید قبل از این که دیگر دیر شده باشد. داستان بازی بر اساس دنیای اطراف شما نگاشته شده است، بر اساس اینکه چه چیزی نیاز دارید و به کجا قصد دارید بروید. برعکس خیلی از بازی ها شخصیت شما یک هالک نیست و نیاز به غذا، استراحت، وجدان راحت و البته سرپناه دارد و خیلی علاقه ندارد در میان ماشین های آدم خوری قرار داشته باشد چون او هم مثل ماست، او هم از این موجودات تغییر یافته وحشت دارد ولی می داند که از چه چیزی باید بیشتر بترسد، انسان ها. بله هنوز دقدقه ی اصلی بازماندگان، بازماندگان است. هر از چند گاهی یک جعبه تجهیزات پزشکی و یا اسلحه از طریق هواپیما به شهر ارسال می شود و بهتر است که به خاطر خودتان هم که شده زود به آن برسید چون در راه با سه چیز سر و کار خواهید داشت: زامبی، آدم، آدم عصبانی. بله عصبانی و خشن. آن ها با تجهیزاتی که دارند دست کمی از یک ترمیناتور ندارند و خیلی از آن ها قبلا عضو ارتش بوده اند پس بهتر است به سراغ آن جعبه بروید و فکر هایتان را کنار بگذارید.

Dying Light PC-RELOADED

|نسخه فشرده CorePack-V2 با حجم ۷.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Dying.Light.Update.v1.4.0-RELOADED به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

کنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 286 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

بازی های Zombie Army در حقیقت یک نسخه ی فرعی (spin-off) از سری sniper elite هستند و از دوربین ویژه ی این سری نیز بهره می برند (دوربینی که از بین رفتن اعضا و جوارح بدن را هنگام شلیک نمایش می دهد) تفاوت این بازی با سری اصلی در داستان و دشمنان و.. می باشد که در اینجا در حقیقت باید با مردگان و ارتش زامبی ها مبارزه کنید. این مجموعه شامل بازی اول و دوم zombie army , یک قسمت سوم جدید و یک horde mode جدید. البته در بازی شاهد ارتقای گرافیکی عناوین نیز خواهیم بود.

Zombie Army Trilogy PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

گیم پلی CSGO مبتنی بر یک سیستم ساده است که قبلاً هم در دیگر عناوین سری Counter-Strike شبیه به آن را مشاهده کرده ایم. همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی CSGO بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است. البته همانند عنوان Counter-Strike Source ،می توان یک نفره هم بازی کرد ولی در منوی بازی باید حداقل یک بازیکن را در گروه مقابل انتخاب کنید، شایان ذکر است این امر تنها برای بازیکنان PC محقق می شود و بازیکنان کنسول حق انجام این کار را ندارند. پس از شروع بازی، بازیکنان دو گروه باید با استراتژی هایی که به کار می گیرند، به گروه مقابل خود تیراندازی کنند، در حین انجام بازی کسی که در گروه Terrorist بمب را در اختیار دارد باید در محل مخصوص، آن را کار بگذارد. از این پس وظیفه ی گروه Counter-Terrorist است که بمب را در مدت زمان معینی خنثی کند و در غیر اینصورت راند به نفع گروه Terrorist به پایان می رسد. یک سیستم دیگر نیز در بازی به نام Matchmaking وجود دارد که با استفاده از آن به مپ های کوچک تری منتقل می شوید که در آن ۵ بازیکن از هر دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist وجود دارد که باید با یکدیگر به مقابله بپردازند. اگر بخواهیم توضیح بیشتری در رابطه با گیم پلی بازی بدهیم، قطعاً کار بیهوده ای قلمداد می شود، چرا که اکثر بازیکن ها با گیم پلی آن آشنایی دارند.

Counter-Strike Global Offensive v1.34.7.2 PC-P2P

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

داستان این نسخه از سری بازی های موفق Total War به سال ۳۹۵ میلادی در زمان فرمانروایی آتیلا، رهبر قدرتمند قوم هون در سرزمین مغولستان بر می گردد، کسی که هولناک ترین دشمن امپراطوری روم در قرن پنجم میلادی بوده. شما بازی را به عنوان امپراطوری غربی روم در وضعیتی آغاز می کنید که سرزمین های پهناوری را تحت کنترل خود دارید اما طولی نمی کشد که از همه طرف تهدید می شوید و سلطه شما به سرعت به تلاشی برای بقا تبدیل می شود. این نسخه نیز همانند دیگر عناوین این سری یک عنوان استراتژی نوبتی یا Turn Based است و بازیکن علاوه بر انجام نبردهای مختلف باید اعمال سیاسی، فعالیت های مدنی، پیشرفت های تکنولوژی و … را نیز مدیریت کند و البته بازی در تمام این بخش ها پیشرفته تر شده است. همچنین تخریب پذیری در این نسخه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین منظور یک مکانیزم جدید نیز اضافه شده که امکان ویرانی و به آتش کشیدن کامل یک شهر را می دهد.

Total War ATTILA PC-INTERNAL RELOADED

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 67 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

این نسخه که همچنین با نام Biohazard Revelations 2 نیز شناخته می‌شود در جریان Tokyo Game Show 2014 معرفی شد؛ این‌بار دیگر خبری از نسخه ۳DS نیست و به جای آن، بازی برای کنسول‌های نسل هشتم نیز عرضه خواهد شد. یکی از ارکان اصلی موفقیت نسخه اول که در میان طرفداران این سری محبوبیت ویژه‌ای دارد، Chapterهای مختلف گیم‌پلی بود که بازی را به نوعی به بخش‌های مختلف تقسیم بندی می‌کرد. در این نسخه Claire Redfield خواهر Chris که همراه با Jill Valentine جزو محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین کرکترهای مونث در دنیای RE هستند در کنار Moira Burton، دختر Barry Burton که در نسخه‌های قدیمی حضور داشت، قابل بازی خواهند بود. همچنین تایید شده است که خود Barry Burton نیز به عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود. دشمنان اصلی در این نسخه نه زامبی هستند و نه توسط ویروس‌ها آلوده شده‌اند؛ آن‌ها The Afflicted نامیده می‌شوند و بسیار سریع و خشن هستند. این دشمنان به موجودات عجیب و غریب و هیولا نیز تبدیل نشده‌اند و فقط انسان‌هایی هستند که به افراد مختلف حمله می‌کنند و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند اما حامل هیچ ویروسی نیستند و در نتیجه بیماری آن‌ها مُصری نیست. البته لازم به ذکر است که دشمنان بازی فقط به The Afflictedها محدود نمی‌شود و افراد و یا حتی زامبی‌های گوناگونی نیز در بازی وجود خواهند داشت.

Resident Evil Revelations 2 Episode 3 PC-CODEX

|قسمت سوم به صورت جداگانه Episode.3_Only به پست اضافه شد|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 54 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

داستان بازی بزرگ و پیچیده نیست، بلکه شروعی است بر جذابیت های گیم پلی و زیبایی های بصری بازی! به گفته ی سازندگان آنها برای نوشتن داستان از عناوینی چون «شیرشاه» و «آدم آهنی بزرگ» الهام گرفته اند. «اوری» نام شخصیت اصلی بازی است که گیمر کنترل آن را در دست دارد. این موجود در یک شب طوفانی ناگهان در جنگلی افتاده و توسط موجودی عجیب شبیه یک خرس پیدا می شود. اوری قصه ی ما توسط دوست جدید و مهربانش نگه داری می شود و با او خو می گیرد. آنها مدت زیادی را با هم در خوشی زندگی می کنند، اما یک شب موجودی بزرگ و شیاد به نام «کورو» مادر اوری را می دزدد و حالا اوری برای پیدا کردن وی، شروع به گشتن جنگل زیبا و خطرناک بازی می کند. گیم پلی Ori and the Blind Forest ساده است ولی در عین حال با پیشرفت در بازی، سخت و پیچیده تر می شود. در ابتدا اوری ضعیف است و فقط توانایی پریدن دارد، اما با پیشروی در بازی با یک گوی نورانی به نام «سین» آشنا می شود که به وی در جنگیدن با دشمنان کمک کرده و مهارت های او را افزایش می دهد. بازیبازها با جمع آوری «نورهای روح» در طول بازی، می تواند به سطوح بالاتر بروند و به اصطلاح لول آپ شوند. با این کار از طریق درخت مهارت ها می توانید توانایی های اوری را افزایش دهید. نورهای روح نیز از شکست دادن غول ها و سایر دشمنان به دست می آیند. یکی از جنبه های منحصر به فرد بازی مکانیزم «اتصال روح» (Soul Link) است. اتصال روح یک جور سیستم ذخیره در بازی است که برای چکپوینت ها از آن استفاده می شود ولی در پیشرفت شخصیت بازی نیز کمک می کند؛ اما به یاد داشته باشید که در استفاده از آن باید صرفه جویی شود وگرنه نمی توانید بازی را ذخیره کنید! به دست آوردن روح انرژی آسان نیست و آن را در مکان های مخفی پیدا می کنید و یا از کشتن دشمنان مقدار بسیار کمی از آن را بدست میاورید که اصلا کافی نیست. این مکانیزم می تواند شما را دعوت به گشت و گذار و ماجراجویی در این جنگل زیبا کند.

Ori and the Blind Forest PC-CODEX

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,201
  • بازدید ماه : 4,201
  • بازدید سال : 135,373
  • بازدید کلی : 6,173,249
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg