loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 97 یکشنبه 15 آذر 1394 نظرات (0)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مکان برگزاری همایش PlayStation Experience 2015 در مرکز Moscone شهر San Francisco قرار دارد. مراسم سال قبل در شهر Las Vegas برگزار شده بود. Sony قول داده است که در همایش امسال، بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ و بزرگترین بازی های سال ۲۰۱۶ را نمایش دهد. بازی های بزرگ پلی استیشن در این مراسم حضور خواهند داشت و بر طبق گفته های سونی، آنها سورپرایز هایی را برای طرفداران در نظر گرفته اند.نمایشگاه PlayStation Experience قدمت آن چنانی ندارد و کار خود را از سال ۲۰۱۴ شروع کرد و بنیانگذار آن خود شرکت سونی بود و امسال دومین دفعه برگزاری آن محسوب می شود. خلاف سال گذشته، مراسم امسال در سالن Moscone واقع در سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت. این در حالی است که اولین بار شهر زیبای لاس وگاس میزبان این همایش بود.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

گروه مجموعه زندگی بازدید : 112 جمعه 13 آذر 1394 نظرات (0)

مراسم امسال، برخلاف سال گذشته در لس آنجلس و تئاتر مشهور مایکروسافت برگزار می شود، سالنی که ۴ هزار تماشاگر را درون خود جای خواهد داد. این رویداد از طریق توییچ، یوتوب، یواستریم و وبسایت های مختلف گیم به صورت زنده نمایش داده خواهد شد و جف کیلی انتظار دارد تا رکورد ۲ میلیون تماشاگر سال گذشته شکسته شود.The Game Awards 2015 توسط شرکت ها و استودیوهای بازی سازی پشتیبانی می شود و Verizon و Go 90 به صورت مستقیم وظایف اسپانسری مراسم را به عهده گرفته اند. سال گذشته، جف کیلی برای برگزاری مراسم، ۱ میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را در میان گذاشت.هیئت داوران این مراسم از میان برترین ژورنالیست ها و منتقدین بازی انتخاب شده اند و تا چند روز دیگر، ژوری از لیست بهترین های امسال پرده برخواهد داشت.این مراسم در تاریخ جمعه، ۱۳ آذرماه، ساعت ۰۵:۳۰ صبح به وقت محلی برگزار شد وبمدت ۳ ساعت به طول  انجامید.

|مراسم بصورت کامل با ۲ کیفیت HDTV 480p  و HDTV 720p در ادامه ی مطلب قرار گرفت|

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

((کیفیت های 360p , 480p , 720p , 1080 ))

گروه مجموعه زندگی بازدید : 76 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
در این کلیپ زیبا و مهیج می توانید لحظاتی زیبا و بیادماندنی را از ۱۰ دروازه بان برتر این فصل رقابت های فوتبال را مشاهده نمایید. نویر و کاسیاس و حتی بوفون از جمله دروازه بانانی بوده اند که با حضور درخشان در تیم های خود توانسته اند نقش بزرگی را در موفقیت های این تیم ها داشته و تیم های خود را قدرتمند تر از گذشته بکنند. این کلیپ زیبا به نمایش مهارت های بی نظیر این دروازه بانان پردخته و لخظات زیبای حضور آنها در چارچوب دروازه را به تصویر می کشد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 81 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

در این کلیپ زیبا که برای شما آماده کرده ایم می توانید بهترین صحنه های ورزش بسکتبال را که خصوصا در بسکتبال حرفه ای NBA می توان دید را مشاهده نمایید. حرکاتی کم نظیر و واقعا زیبا که توسط بازیکنان سرشناس این رشته انجام می شود. اکثر این جرکات توسط بازیکنان سرشناس آمریکایی صورت گرفته و شامل صحنه هایی زیبا و گروهی می باشد که امتیازاتی مهمی را در بر دارد. 

The Best basketball skills NBA

 

The Best basketball skills NBA Cover%28Downloadha.com%29 دانلود کلیپ بهترین مهارت های بسکتبال های NBA

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

بدون شک ادن هازارد را می توان از مهره های اصلی تیم فوتبال چلسی در قهرمانی این فصل دانست. بازیکنی که با نمایش درخشان خود در چند فصل گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. هازارد در این فصل ۱۹ گل به ثمر رساند و با ارائه نمایشی خیره کننده توانست بازی های بسیار خوبی را برای جلسی انجام دهد و می توان او را اصلی ترین مهره برای تیم مورینیو دانست.

 

نام کلیپ : Eden Hazard All Goals & Assists 2014-2015

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۹ دقیقه

حجم : ۱۷۴ مگابایت

کیفیت : فوق العاده HD

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 70 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

در این پست مجموعه تمامی گل های گرت بیل در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ را برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل تمامی گل های بیل در این فصل از رقابت های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان می باشد که توسط وی به ثمر رسیده است. همچنین این کلیپ شامل پاس گل ها و مهارت های زیبای وی نیز می باشد. بیل در این فصل با زدن ۱۷ گل برای تیمش و با حضر موفق در مثلث حمله این تیم نقش به سزایی در موفقیت های این فصل رئال مادرید داشت.

 

نام کلیپ : Gareth Bale All Goals & Assists 2014-2015

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۷ دقیقه

حجم : ۱۴۷ مگابایت

کیفیت : فوق العاده HD

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 61 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
لوئیس سوارز بازیکن جدید بارسلونا این فصل با حضور در مثلث ام اس ان به عنوان یکی از اصلی مهره های تیم بارسلونا شناخته شده و توانست با نمایش عالی در این تیم به کسب عناوین سه گانه نائل شود. در این کلیپ می توانید تمامی ۲۵ گل سوارز را مشاهده نموده و همچنین پاس گل های زیبای وی را مشاهده نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 75 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
خامس رودریگز بازیکن سرشناس تیم رئال مادرید با نمایش درخشان خود در جام جهانی ۲۰۱۴ بر سر زبان ها افتاد و بعد از همان مسابقات با پوشیدن لباس شماره ۱۰ به تیم رئال مادرید پیوست. در این کلیپ زیبا می توانید تمامی ۱۷ گل خامس در این فصل از رقابت ها را مشاهده کرده و همچنین مهارت های زیبا و پاس گل های وی را نیز مشاهده نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 83 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

در این کلیپ مهیج می توانید تمامی گل های الکسیس سانچز بازیکن جدید تیم آرسنال انگلیس را مشاهده کرده و لذت ببرید. الکسیس که در پایان فصل گذشته پس از سال ها حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد و با حضور در یک انگلسیسی برگ تازه ای از دفتر فوتبال خود را ورق زد. وی با بازیهای درخشان خود برای این تیم توانست ۲۵ گل در پریمر لیگ و همچنین جام های مختلف و معتبر به ثمر رسانده و جز برترین بازیکنان این تیم به شمار آید.

 

نام کلیپ : Alexis Sanchez All Goals & Assists 2014-2015

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم : ۲۰۳ مگابایت

کیفیت : فوق العاده HD

گروه مجموعه زندگی بازدید : 429 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
لیونل مسی بازیکنی می باشد که با حضور درخشان خود در این فصل از رقابت های لالیگا توانست از رقیب سنتی خود پیشی بگیرد و تاکنون اولین شانس را برای کسب توپ طلا داشته باشد. مسی در این فصل از رقابت های فوتبال توانست ۵۸ گل به ثمر رسانده و اصلی نقش را در کسب سه گانه قهرمانی بارسلونا داشته باشد. عنوانی که بعد از مدت ها دوباره برای این تیم با ظهور مثلث ام اس ان قوت بخشید و به تحقق پیوست.
گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در این کلیپ زیبا می توانید لحظات رویایی و بیادماندنی تیم رئال مادرید را در سال ۲۰۱۵ مشاهده نمایید. سالی که رئال توانست بازی های زیبایی را به نمایش گذاشته و مثل همیشه گل های زیبایی را در لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند. این کلیپ با بهترین کیفیت آماده شده است

گروه مجموعه زندگی بازدید : 69 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در کلیپ دیگری که از تیم رئال مادرید برایتان آماده کرده ایم به نمایش بهترین لحظات این تیم در سال رویایی ۲۰۱۴ می پردازد که توانستد قهرمانی بزرگی را در لیگ قهرمانان اروپا کسب کنند و بازیکن سرشناس این تیم یعنی کریستیانو رونالدو برای سومین بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. این کلیپ به نمایش بهترین گل های این دوران و صحنه های بیادماندنی آن پرداخته و گلچین شده آنها را نمایش می دهد

گروه مجموعه زندگی بازدید : 64 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
رئال مادرید از جمله بهترین تیم هایی می باشد که در زدن ضدحمله های برق آسا مهارت های بالایی دارد و با بازیکنتان سرشناس و سرعتی که در این زمینه دارد می تواند از بهترین شاخصه های قدرت این تیم باشد. بازیکنانی چون گریت بیل و کریستیانو رونالدو با سرعت بالای خود این قابلیت بسیار مهم را برای رئال به ارمغان آورده اند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 68 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
در این کلیپ زیبا می توانید تمامی ۱۶۲ گل تیم رئال مادرید را در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ مشاهده نمایید. این مجموعه از گل ها که همگی در فصل جاری به ثمر رسیده اند شامل تمامی گل های رئال چه در لالیگا و جام حذفی و چه در لیگ قهرمانان این فصل می باشد

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)
رئال مادرید فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۴ را با بازی های درخشان خود به پایان رساند و توانست در رده دوم لالیگا قرار گرفته و همچنین جز چهار تیم برتر اروپا نیز قرار بگیرد. این کلیپ به نمایش بهترین گل های این فصل رئال مادرید می پردازد که از بین گل های به ثمر رسیده ۲۰ گل انتخاب شده است.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,150
  • بازدید ماه : 4,150
  • بازدید سال : 135,322
  • بازدید کلی : 6,173,198
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg