loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 372 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (0)

اجرا تمام برنامه ها و بازی های اندروید در کامپیوتر

BlueStacks v0.9.1 Build 4057 Kitkat Rooted Offline

نسخه صد در صد آفلاین برای نصب و استفاده + آموزش نصب و راه اندازی

گروه مجموعه زندگی بازدید : 150 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

::.دانلود سریال ساختمان پزشکان.::

| دانلود با لینک مستقیم و رایگان از مجموعه زندگی |

Sakhteman Pezeshkan episode 6 to 10 HDTV mp4

دانلود با دو کیفیت تصویری عالی


نام سریال : ساختمان پزشکان
ژانر : طنز
مدت زمان : میانگین هر قسمت 45 دقیقه
کیفیت : HDTV
وضعیت پخش : اتمام مجموعه (شبکه سه)
زبان : فارسی
منتشر کننده : گروه اینترنتی مجموعه زندگی
توضیحات : این مجموعه طنز شامل 57 قسمت است که مشکلات و زندگی یک پزشک (بهنام تشکر) را به تصویر می کشد . این مجموعه ساخته ی سروش صحت است که از شبکه سوم سیما پخش می شد .

گروه مجموعه زندگی بازدید : 138 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال که مهمان برنامه تحویل سال شبکه سه بود، هدیه خود را به کودکی معلول در موسسه خیریه امام رضا (ع) تقدیم کرد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 159 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
مجله زندگی ایده آل: عید نزدیك است و لابد شما هم كم‌كم به این فكر افتاده‌اید كه روزهای عید، چه بپوشیم و اینكه اصلا چه لباسی برای چه جایی مناسب است؟!از طرف دیگر نمی‌توان منكر شد كه غیر از پیدا‌كردن لباس مناسب برای ‌مهمانی‌ها، دید ‌و ‌بازدیدها و بیرون‌رفتن‌ها، ساختن یك تركیب زیبا از آنها اصلا كار ساده‌ای نیست؛ اگر لباس‌های معمول بازار را هم نپسنده‌اید كه این سختی بیشتر و بیشتر هم می‌شود! اما برای اینكه كار شما برای عید راحت شود، نمونه‌كارهای جدید طراحان را ببینید و خود تصمیم بگیرید که برای آنها چه كیف، كفش و روسری مناسبی انتخاب كنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
زنان ایرانی در سال 93 در همه عرصه ها فعال ظاهر شدند و موفقیت های مختلفی به دست آوردند. شاید بتوان گفت یکی از تفاوت های مهم سال 93 برای زنان در این نکته بود که به چهره های سینمایی، زنان در حوزه های دیگر مانند سیاست و علم بسیار پررنگ تر از سال های گذشته ظاهر شدند. از مریم میرزاخانی بگیرید تا معصومه ابتکار.

در کنار خبرسازی این دسته از زنان، برخی حوادث و رویدادهای مختلف نیز در حوزهزنان رخ داد و تا مدت ها در سرخط خبرها قرار داشت. گزینه ها بسیار زیاد بودند و به دلیل کمبود جا از بسیاری از آنها صرف نظر کردیم.

اینها انتخاب های هفت صبح هستند و مطمئن هستیم چهره های بیشتری از زنان توانایی اضافه شدن به فهرست را داشتند. این پرونده کوچک را بخوانید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
بهروز رضایی: تلویزیون ایران در حوزه برنامه های ورزشی، سال بسیار پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. واقع شدن جام جهانی و جام ملت های آسیا در یک سال، حسابی کار را بر جام جم دشوار می کرد. به این مورد باید تحولات سازمانی و تغییر مدیریتی در سیما و شبکه سوم را هم اضافه کرد.

دردسر ناخوانده سازمان اما، حکایت اوج گرفتن اختلاف نظر با فدراسیون فوتبال بود که کار را به عدم پخش چند هفته از مسابقات داخلی کشاند. حالا و در پایانس ال شاید بد نباشد نگاهی گذرا داشته باشیم به آنچه در این مدت بر تلویزیون و برنامه سازان ورزشی اش گذشت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 313 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

همان طور که می دانید برنامه ویژه عید نوروز 94 هم اکنون در حال پخش از شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی ایران است . مجموعه زندگی با تلاش فراوان توانسته است این برنامه را با نیم ساعت تاخیر به صورت زنده و آنلاین پخش کند . این برنامه را می توانید در قسمت ادامه مطلب به صورت آنلاین و مستقیم با کیفیت قابل قبول نگاه کنید . با تشکر

گروه مجموعه زندگی بازدید : 539 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

بعد از پخش تلوزیونی این ویژه برنامه ، می توانید آن را در سایت مجموعه زندگی دانلود کنید

برنامه تحویل سال 1394 .

یک قسمت  500 دقیقه ای

زمان پخش: جمعه  29/12/94

تهیه کننده و مجری  : احسان علیخانی

-    ده ها چهره مطرح از حوزه سینما، تلویزیون، ورزش ، موسیقی و همچنین  نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال  شبکه سه خواهند بود . آیتم های گوناگونی نیز در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی پخش خواهد شد.



گروه مجموعه زندگی بازدید : 131 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)
سعی کنید در ایام عید، فعالیت کافی از جمله پیاده‌روی را در برنامه روزانه خود در نظر گرفته تا کالری اضافی بدن، از این طریق سوخته شود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 58 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

تلویزیون برای پخش در ایام نوروز، 71 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته که از این تعداد سهم فیلم‌های ایرانی کمتر و حدود 35 درصد است.

«چ» (به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا)، «۵۰ قدم آخر» (ساخته کیومرث پوراحمد)، «خسته نباشید!» (محسن قرائی و افشین هاشمی)، «آسمان محبوب» (داریوش مهرجویی) و «علفزار» (محمد علی طالبی) فیلم‌های قابل توجه نوروز امسال هستند که از سینمای ایران انتخاب شده‌اند.

«آقای ترنر» و «من هنوز آلیس هستم» نیز اسامی فیلم‌های خارجی قابل توجه است که از شبکه‌های چهار و پنج سیما پخش خواهند شد.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 52 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)
ایرانیان رسوم زیبا و منحصر بفردی برای استقبال از سال جدید دارند که نه تنها به عنوان بخشی از فرهنگ تاریخی و تاریخ فرهنگی آنان قلمداد می شود که به عنوان یکی از وجوه جذاب این مرز و بوم در دیدگاه جهانیان جلوه می کند. سفره هفت سین یکی از این مراسم فاخر است که اجزاء آن همگی ریشه گیاهی دارند و هر کدام نمایانگر و سمبل نیکی هایی است که افراد در سال پیش رو برای یکدیگر آرزو می کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 72 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
همیشه قبل از مسافرت، ضمن آماده کردن لیست وسایل مورد نیاز، برخی امکانات مقصد را نیز بررسی می کنیم. امروزه با توسعه تکنولوژی و وابستگی ابزارهای هوشمند به اینترنت، یکی از مواردی که قبل از سفر خود در نظر می گیریم، دسترسی به شبکه جهانی و یا خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه است. ایام نوروز سال های گذشته، بررسی شبکه نسل سوم قبل از سفر اهمیت آنچنانی نداشت زیرا مجوز ارائه این خدمات تنها در اختیار رایتل بود و تعداد کاربران این اپراتور در مقابل دیگر شرکت ها ناچیز بود؛ ولی در نوروز ۹۴، با توجه به ارتقای شبکه ایرانسل و همراه اول به ۳G، این موضوع اهمیت بالایی پیدا می کند. با این همه، برخی از مسافران نوروزی به ۳G بسنده نکرده و در پی یافتن پوشش دهی شبکه ۴G اپراتور دوم موبایل در شهر مقصد مسافرت خود هستند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
چیدن سفره هفت سین یکی از سنت های ایرانیان است که برای استقبال از بهار انجام می دهند. یکی از اجزای مهم سفره هفت سین سبزه عید است. این بار سبزه عید را به شکل آدمکی برای کودک تان درست کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 104 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

معمولا وقتی سخن از آرایش بهار و تابستان به میان می آید پوست برنزه و رژ لب بیرنگ و براق به ذهنمان می آید، اما آنچه امسال در دنیای مد روی صحنه دیده شد چیز دیگری بود.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 73 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
 یکی از سنت های ایرانی ها برای سال جدید، تزیین سفره های هفت سین است. در این مطلب نمونه هایی از تزیین سفره های هفت سین سنتی را برای شما گردآوری کرده ایم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 87 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
یکی از سنت های ایرانیان برای عید نوروز و سال نو چیدن سفره هفت سین و تزیین تخم مرغ هفت سین است. یکی از ایده هایی که به کمک آن می توانید تخم مرغ سفره هفت سین تان را تزیین کنید، درست کردن یک قاب عکس خانوادگی با این تخم مرغ هاست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 65 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
توصیه می‌شود خانواده‌ها در خانه تکانی از اختلاط مواد شیمیایی مانند جوهرنمک با فرآورده‌های سفید‌کننده جداً خودداری کنند زیرا بخارها و گاز کلر حاصل از این مخلوط بسیار سمی و خفه‌کننده است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 64 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
سازمان غذا و دارو هشدار داد: مراقب سلامت آجیل شب عید باشید؛ کپک‌هایی که سم سرطانزا می‌شوند

معاون اداره‌کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در خصوص اطمینان از سلامت آجیل‌های شب عید، توضیحاتی ارائه نمود. دکتر سهیل اسکندری در این باره گفت: یکی از اقلام مواد غذایی همین آجیلی است که مصرفش در عید نوروز عمومیت می‌یابد از آنجا که این محصول به دلیل شرایط نامساعد نگهداری و قرار گرفتن در معرض کمترین رطوبت، مستعد کپک زدن است و ممکن است کپک‌هایی روی آن دارای سم خاصی به نام «آفلاتوکسین» تولید نماید که سرطانزاست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
بارداری شرایط ویژه ای است. به هزار و یک دلیل شخص باردار باید تحت کنترل پزشک معالج بوده و در 9 ماه بارداری باید امکان دسترسی به متخصص آسان و سریع باشد. بنابراین نوروز امسال اگر چشم به راه تولد فرزندتان هستید بهتر است، سفر را فراموش کنید و در منزل بمانید اما اگر پزشک اجازه سفر به شما داده و به نکته هایی دقت کنید، می توانید چند روزی را از خانه دور باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 60 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
عید نوروز نزدیک است و بعضی مردها بهترین لباس برای عید دیدنی هایشان را کت و شلوار می دانند. خرید کت و شلوار مردانه اصولی دارد که اگر بدانید خرید راحت تری خواهید داشت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 57 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
همیشه در زندگی فرصت هایی برای تغییر پیش می آید که بسیاری از ما ازآن غافلیم. یکی از آن فرصت هایی که انجام سالانه آن بهترین بهانه برای تحول و دگرگونی است و می تواند درس عبرتی برای ما نیز باشد، سنت خوشایند خانه تکانی قبل از آمدن سال نوست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 312 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)
همه ی ایرانیان از دیر باز هنگام تحویل سال و شروع سال نو بر سر سفره ی هفت سین عید نوروزشان تخم مرغ های رنگی زیبایی می گذارند که نشان از باروری و رشد و زایش خوبیهاست و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدیدی است که می خواهند پر بار تر از سال قبل آغاز کنند و خاطره ی خوش این سفره ی رنگی را در کنار سفره های هفت سین سالهای گذشته بچینند.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,171
  • بازدید ماه : 4,171
  • بازدید سال : 135,343
  • بازدید کلی : 6,173,219
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg