loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 77 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
کارآمدترین کارآفرینان خود را همچون یک دارایی می پندارند. آن ها دائم خود و آینده خود از طریق تداوم آموزش و یادگیری و ارتقای خود سرمایه گذاری می کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 88 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
آیا می خواهید به عنوان استارت آپ، رشد سریع و موفقیت بلافاصله را تجربه کنید؟ پس باید محصولی جدید عرضه کنید. مطمئنا کسب و کارها می توانند با دنبال کردن اصول امتحان شده و حقیقت صنعت شان خوب کار کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 53 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
بردن کودک به مهد کودک برای بسیاری از مادران شاغل یک امر اجتناب ناپذیر است. مادرانی که می خواهند کودک شان را به مهدکودک ببرند همیشه نگران انتخاب مهد کودک مناسب و این که سپردن کودک به مهد کودک کاری درست است یا غلط، هستند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 178 پنجشنبه 26 شهریور 1394 نظرات (0)
 رفتن به مراکز خرید برای خرید کردن امروزه به یکی از تفریحات خانواده ها تبدیل شده است ولی تمام خانواده ها باید بدانند که حتی خرید کردن هم آدابی دارد که باید بدانید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 88 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)
تا به حال حس کرده اید بیش از حد سرتان شلوغ است؟ زمان کافی ندارید و حجم برنامه کاری تان همچنان در حال افزایش است؟ این روزها بسیاری از مردم این گونه فکر می کنند و به طور مداوم از کمی وقت، حتی ناله و گلایه هم می کنند.

علیرضا طیبی بازدید : 50 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

مراقبت از مو یکی از مواردی است که در هر فصلی باید به آن توجه کنید.در هر فصل با توجه به شرایطی هوایی که دارد باید مراقبت های خاصی برای موهای تان انجام دهید. برای مراقبت از موهای تان در فصل پاییز چند نکته زیر را بدانید.

علیرضا طیبی بازدید : 46 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

 کار کردن در یک شرکت و موسسه خوب یکی از آرزوهای هر فرد جویای کار است. اگر شما در محل کارتان یکی از نشانه های زیر را دارید بهتر است هرچه سریع تر محل کارتان را ترک کنید.

علیرضا طیبی بازدید : 50 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

چگونه در آرایش جوش صورت مان را محو کنیم؟

بعضی از ما دچار پوست چرب و جوش دار هستیم و یکی ازناراحتی هایمان این است که چطور این جوش ها را محو کنیم و زیباتر باشیم .در این مطلب روش محو کردن جوش ها را به شما آموزش می دهیم . اگر کمی حوصله به خرج دهید شاید بتوانید با تکنیک‌های آرایشگران حرفه‌ای این جوش های زشت را برای چندین ساعت تا چند روز پنهان کنید.

_ دقیقا تعیین کنید که چه قسمتی از آکنه و جوش را می‌خواهید بپوشانید.

_ یک مرطوب‌ کننده مناسب پوست‌ تان را انتخاب کنید. حواستان باشد که مرطوب‌کننده حتما بدون چربی باشد چرا که در غیر این صورت جوش‌های شما را تشدید کرده و باعث می‌شود در کنار آن جوش آزاردهنده یکی دیگر هم ظاهر شود.

_ با استفاده از یک مرطوب‌ کننده بدون چربی روی آن منطقه را بپوشانید تا اگر اطراف جوش پوسته پوسته‌ای به وجود آمده است کاملا هموار شود. همچنین این مرطوب‌کننده کاری می‌کند که کانسیلر و پودرهایی که برای پوشاندن استفاده می‌کنید بهتر روی پوست بخوابند.

_حالا نوبت کانسیلر است؛ بعضی برندها کانسیلرهای مخصوص پوشاندن جوش دارند که مسلما بهتر می‌توانند پوشش مناسبی ایجاد کنند؛ اما اگر چنین کانسیلری نداشتید یا به راحتی پیدا نکردید باید بدانید که کانسیلر مناسب برای این کار باید کمی پایه زرد داشته ‌باشد. حواستان باشد کانسیلرهای زیر چشم که حالت کرمی‌شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن‌تر هستند اصلا مناسب این کار نیستند چرا که قرمزی‌های پوست را فقط روشن‌تر کرده و کاری می‌کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا همرنگ پوست صورت هستند.

_ توصیه می‌کنیم با انگشت حلقه کانسیلر را روی موضع مورد نظر بمالید چرا‌ که با این انگشت بهتر می‌توان کارهای ظریف را انجام داد.

_ حالا باید کرم‌ پودر همیشگی‌تان را روی تمام صورت بمالید تا پوست رنگی یکنواخت پیدا کند. حواستان باشد هنگامی که روی جوش را با کرم‌پودر می‌پوشانید از حرکات ضربه‌ای استفاده کنید و به هیچ وجه کرم را روی آن نمالید چرا که کانسیلر زیرین هم پخش شده و دوباره قرمزی جوش هویدا می‌شود.

_حالا نوبت زدن پودر است تا هم رنگ صورت مات و یکنواخت و هم دوام کانسیلر روی جوش بیشتر شود. پودر مانع از این می‌شود که به این راحتی‌ها کانسیلر از بین برود.

 

برای محو کردن جوش از چه کانسیلری انتخاب کنیم ؟

شما باید کانسیلری انتخاب کنید که پایه رنگی گرم داشته‌ باشد، حواستان باشد که کانسیلر نباید روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد چون در این صورت سفیدی بیش از اندازه زیر چشم‌ها بیشتر جلب توجه خواهد کرد و چهره حالت طبیعی خود را از دست می‌دهد.
معمولا کانسیلرهای جامد ( استیک ) بیشتر می‌توانند این هدف را برآورده کنند و باید بدانید که کانسیلرهایی که باید با اسفنج مالیده شوند کمترین پوشانندگی را دارند.

 


منبع : hidoctor.ir

 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 45 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
میلیونرشدن یا در کمترین حالت داشتن یک زندگی راحت و بدون دغدغه مالی آرزوی هرکسی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند چنین هدفی ندارد چون بیشتر نیازهای جسمی و گاهی روانی شما از طریق منابع مالی تامین می شود

گروه مجموعه زندگی بازدید : 62 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
استفاده مناسب از تدبیر و دیپلماسی باعث بهبود روابط می شود و راهی مطمئن برای ایجاد احترام دوطرف است. به همین دلیل در دنیای امروز هرکسی به دیپلماسی نیاز دارد. برای رسیدن به این مهارت این تکنیک ها به کمکتان خواهد آمد.

علیرضا طیبی بازدید : 63 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

در برخی ار حراجی ها و ارزان فروشی ها وسایلی وجود دارند که به قیمت بسیار پایین فروخته می شوند. برخی از این وسایل خوب هستند ولی برخی دیگر کیفیت بسیار بدی دارند و برای شما بهجای فایده ضرر دارند. 

گروه مجموعه زندگی بازدید : 66 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)
در یک تحقیق روی هزار زوج برای بررسی اثر مثبت با هم سفر کردن آنها روی روابط شان، دوسوم پاسخ دهندگان اظهار داشتند که سفر باعث شده است که آنها در کنار هم بمانند. واقعیت های زیباتر خیلی دور و دست نیافتنی نیست.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 55 پنجشنبه 05 شهریور 1394 نظرات (0)
در زندگی های امروزه گرانی بیداد می کند ولی شما با این گرانی ها هم می توانید به موفقیت های برسید. کافی است کمی تدبیر و اندیشه داشته باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 77 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)
میلیونرها در زندگی شان برای به دست آوردن ثروت و پول بیشتر، رمز و رازهای عجیب و در عین حال ساده ای دارند. شما هم اگر میخواهید بدانید که میلیونرها چگونه پولدار می شوند با ما همراه شوید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 124 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)
یک بررسی علمی نشان می‌‌دهد، مردانی که همسران زیبا دارند. عمرشان کوتاه‌تر است.
براساس این بررسی که بر روی سه‌هزار و ۵۰۹ مرد که همسران‌شان زیبا هستد، انجام شده، هر چه زیبایی زنان بیشتر باشد، مرد آنها در سن پایین‌تری از دنیا رخت بربسته است.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 59 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
شروع هر کار جدیدی ممکن است با مشکلات و استرس هایی همراه باشد. اگر می خواهید در شروع کسب و کار جدیدتان موفق بوده و زمان و سرمایه تان تلف نشود این نکات را فراموش نکنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 51 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
افرادی که در زندگی شان موفق هستند، برای رسیدن به موفقیت شان برنامه ریزی های سختی داشته اند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که افراد موفق با پولشان چه کارهایی انجام می دهند؟

گروه مجموعه زندگی بازدید : 47 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)
استرس یکی از معضلاتی است که بسیاری از مردم در هر سن و سالی ممکن است به آن گرفتار شوند. در این مقاله شما را با روش هایی برای کاهش استرس های روزانه تان آشنا می کنیم.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 80 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در روزهای پایانی هفته بیشتر تحرک داشته باشید، کمتر بخورید و سعی کنید 10 راهکار زیر را به عنوان سرگرمی انجام داده و وزن تان را کم کنید. حتما این 10 راه را برای کاهش وزن تان امتحان کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 328 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
کارت های تبریکی که در شکل ها و مدل های گوناگونی می باشند و بسیار متنوع و زیبا هستند و می توانند به عنوان یکی از هدیه های بسیار جذاب برای پدرهای مهربان دنیا در نظر گرفته شوند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 135 دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
اگرچه خرید در ایام خاص یا برای مهمانی کاملا طبیعی است اما معمولا کسانی که اعتیاد به خرید دارند سراغ خریدن کفش و پوشاک لوکس می روند و وقتی به مهمانی دعوت می شوند باز هم احساس می کنند سر و وضع مناسبی ندارند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 81 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
یکی از مشکلاتی که بچه های امروزی دارند استفاده زیاد از لوازم الکترونیکی مانند تبلت است. حال والدین چگونه باید این تبلت ها را از کودک شان جدا کنند.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 84 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)
یکی از بهترین روش ها برای خرید، خرید اینترنتی است به شرطی که خریدی امن داشته باشید. برای یک خرید اینترنتی ایمن کفی است نکات زیر را دقت کنید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 93 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (1)
هنگام راه اندازي يك كسب و كار به نكات فراواني بايد توجه كرد. چشم پوشي از چند چيز مهم در مراحل اوليه كار آساني است و البته يك تصميم اشتباه مي تواند منجر به تحميل هزينه هاي بيشتري به شما بشود.

اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,120
  • بازدید ماه : 4,120
  • بازدید سال : 135,292
  • بازدید کلی : 6,173,168
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg