loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 82 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)
این فیلم داستان یک دختر و پسری فوق العاده آمریکایی را روایت می کند که برای گردش به یکی از مناطق آمریکا رفته اند و آنجا هنگام خواب دچار تغییرات عجیبی میشوند که باعث می شود آنها توانایی خاصی داشته باشند. برای دانلود تریلر این فیلم دیدنی با کیفیت HD به ادامه مطلب بروید ...

گروه مجموعه زندگی بازدید : 63 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

نمایشگاه بازی های رایانه ای گیمزکام (به انگلیسی: Gamescom) یک نمایشگاه سالیانه برای بازی های رایانه ای می باشد که هر ساله در آلمان به نمایش در می آید. این مراسم هر سال توسط سازمان فدرال نرم افزارهای سرگرمی پوسه برپا می شود. در این مراسم هر ساله شرکت های سازنده بازی حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را که در ماه های آینده وارد بازار خواهند شد را معرفی خواهند کرد. هم چنین بحث از کنسول هایی که توسط این کمپانی ها برای اجرای بازی ها تدارک دیده شده است نیز مورد بررسی و نمایش قرار خواهند گرفت. شاید بتوان گفت که Gamescom بزرگترین رویداد برای بازی های رایانه ای در اروپا باشد که هر ساله چیزی بیش از ۳۴۰هزار بیننده، ۶۰۰۰ روزنامه نگار و ۶۳۵ نماینده را از ۸۸ کشور دنیا به خود جذب می کند.اولین کنفرانس Gamescom 2015 با حضور طوفانی کمپانی مایکروسافت خاتمه یافت. آقای فیل اسپنسر، مدیر بخش Xbox با تسلط خاصی بر روی صحنه حاضر شد و به توضیح قابلیت های جدید کنسول نسل هشتمی شرکت خود پرداخت. در ادامه شاهد حضور عناوین پر مخاطب مثل Rise of the Tomb Raider، Quantum Break و Homefront: The Revolution بودیم؛ به صراحت می توانم اعلام کنم مایکروسافت درخششی کم نظیر در Gamescom از خود نشان داد.


گروه مجموعه زندگی بازدید : 79 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)
به  تازگی یک تریلر از عنوان بسیار زیبای The Division به نمایش در آمده است. در این تریلر زیبا شما شاهد نقاط تاریکی هستید که دلیل آلوده شدن مردم را به بیماری شرح می‎دهد. ظاهراً آن چیزی که مردم فکر می‎کردند یک آنفولانزای ساده بیش نیست، ویروس و آلودگی بسیار بزرگی بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 83 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)
ساعاتی قبل سونی از نمایش کامل E3 بازی Uncharted 4: A Thief’s End پرده برداری کرد و به سبب همان نمایش اطلاعات فراوانی از بازی منتشر شد. این ویدئو همان نمایشی است که در E3 2015 برای عده خاصی پشت در های بسته پخش شد و در نهایت امروز به صورت کامل در دسترس عموم قرار گرفت.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 56 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
چند لحظه پیش کمپانی EA Sports تریلر جدیدی را از عنوان FIFA 16 منتشر کرد که سیستم جدید بازی را با نام ” No Touch Dribbling ” به تصویر می کشد. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

علیرضا طیبی بازدید : 204 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

در انتهای کنفرانس سونی در E3 تریلر گیم پلی از عنوان Uncharted 4 : A Thief’s End نمایش داده شد که واقعا فوق العاده بود که در ادامه مطلب میتوانید این تریلر را به همراه جدیدترین تصاویر بازی که واقعا خیره کننده هستند مشاهده و دریافت نمایید.

گروه مجموعه زندگی بازدید : 202 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)
نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۵ که در بین مردم با نام E3 2015 معروف می باشد ، نام ۱۹امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. امسال کمپانی Bethesda برای اولین بار پا به عرصه میدان گذاشته و در اولین روز نمایش، به نمایش بازی های بی نظیر خود پرداخته است. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد.

علیرضا طیبی بازدید : 382 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دومین تیزر تریلر فیلم «جنگ ستارگان: قسمت هفتم – نیروی بیداری» (Star Wars: Episode VII – The Force Awakens) محصول کمپانی والت دیزنی منتشر شد.در این پست تیزر تریلر اول این عنوان نیز قابل مشاهده و دریافت است.

علیرضا طیبی بازدید : 69 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)
تریلر اول (تیزر تریلر) و تریلر دوم (تریلر کامل) فیلم «ماموریت: غیرممکن – ملت سرکش» (Mission: Impossible – Rogue Nation) منتشر شد.
علیرضا طیبی بازدید : 78 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

تریلر پنجم (بین المللی) فیلم «خشن ۷» (Furious 7) محصول کمپانی Universal Pictures منتشر شد. تریلر چهارم (بین المللی)، تریلر سوم (رسمی)، تریلر دوم (سوپر بول)، تریلر اول (رسمی) این عنوان را نیز در همین پست می توانید مشاهده و دانلود نمایید.

علیرضا طیبی بازدید : 68 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)
تریلر اول فیلم اکشن «سوخت گیری مجدد مامور انتقال» (The Transporter Refueled) منتشر شد.  این عنوان چهارمین قسمت سری «مامور انتقال» است که با کنار گذاشتن ستاره این سری یعنی جیسون استاتهام به بازسازی این عنوان پرداخته است
اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 553
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 4,207
  • بازدید ماه : 4,207
  • بازدید سال : 135,379
  • بازدید کلی : 6,173,255
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg