loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

گروه مجموعه زندگی بازدید : 296 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)
مجموعه زندگی - شرکت بازی سازی Ketchapp از اولایل سال 2014 میلادی در شهر پاریس فرانسه شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از برترین تولید کنندگان بازی های موبایلی در جهان است . با ما در مجموعه زندگی همراه شوید .

رضا توکلی | امروز با همه گیر شدن گوشی های هوشمند ، شرکت های نرم افزاری هم رشد قبل توجهی داشته اند . یکی از این شرکت های موفق شرکت بازی سازی Ketchappمی باشد که در اوایل سال 2014 با معرفی بازی محبوب 2048 خود را به همگان معرفی کرد . محبوبیت این بازی به قدری زیاد شد که جز 10 اپ برتر گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت . Ketchapp بیکار ننشت و در همین مدت با معرفی چند بازی دیگر برای خود در بازار اپ ها جایگاهی ترتیب داد ، به گونه که در یک سال بیش از 50 بازی را برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس تولید کرد . لازم به ذکر است که تمامی بازی های این شرکت رایگان منتشر شده اند و برای تمامی سنین قابل استفاده هستند . تمامی عنوان های این شرکت بازی های فوق العاده و بسیار زیبا هستند که بازی کردن تمامی آن ها را به شما پیشنهاد می کنم ولی از بین این همه بازی 5 تا به انتخاب من برتر از سایرین هستند . یعنی کامل تر هستند از هر لحاظ که در ادامه می توانید لیست آن ها را همراه با توضیج مشاهده کنید .


5 ) Stick Hero

برای دانلود نسخه اندروید کلیک کنید


فکر می کنید تا چه اندازه ، اندازه گیری شما دقیق است ؟ برای امتحان حتما این بازی را بازی کنید . در بازی Stick Hero شما باید فاصله بین دو سکو را تخمین زده و با نگه داشتن دست روی صفحه طول پلی که ساخته می شود را کم و زیاد کنید . این بازی همانند همه بازی های این شرکت اعتیاد آور و یک بازی رکوردی جذاب است که می تواند شما ساعت ها برای زدن رکورد بیشتر مشغول و سرگرم کند .

سبک بازی شبیه بازی دیگر این شرکت به نام Spring Ninja است با این تفاوت که در آن بازی باید فشار را برای پرش بین این سکو ها تنظیم کنید .

Stick Hero screenshotStick Hero screenshotStick Hero screenshot


4 ) Circle

برای دانلود نسخه اندروید کلیک کنید


عنوان چهارم بازی Circle است که بازی تست اعصاب است . شما باید در طول بازی حلقه را بدون برخود به سیم تا بینهایت حرکت دهید . سیم در طول مسیر دچار تغییراتی می شود که باعث می شود کار برای شما سخت شود . این بازی را همه افراد قادر به انجام آن نیستند و امکان دارد در ابتدای بازی شکست بخورند . به هر حال این بازی هم همانند دیگر بازی ها یک بازی اعتیاد آور است ولی بازی کردن با دوستان و آشنایان و شکاندن رکورد یک دیگر حس جالبی را به کاربرانش القا می کند . در روند بازی شما با جمع آوری الماس می توانید مدل حلقه خود را عوض کرده و حلقه های دیگری را جایگزین کنید .


Circle screenshotCircle screenshotCircle screenshot


3 ) Jelly Jump

برای دانلود نسخه اندروید کلیک کنید


Jelly Jump ، بازی است کمی با دیگر بازی های این شرکت فرق دارد . در ابتدا حتما مجذوب کیفیت بی نظیر آن خواهید شد ، همچنین صدا گذاری آن به بهترین نحو انجام شده و توصیه می شود این بازی را با هدفون بازی کنید تا حس جالب تری به شما از بازی منتقل شود . در بازی شما باید ژله ای که در حال آب شدن را به بالا ببرید . به موقع باید پرش های خود را انجام دهید تا به در بسته نخورند . بازی گیم پلی بسیار روانی دارد و از آن خسته نمی شوید . یک نکته ای که ترجیح داده می شد در بازی اعمل شود این است که شما صد بار هم ببازید باز به یک شکل موانع روبرو شما می آیند و در هر بار باخت عوض نمی شوند . این نکته را در بازی حتما به چشم خواهید دید . البته این اشکال باعث شده که راحت تر بتوان بازی را پیش بینی کرد و رکورد زد .


Jelly Jump screenshotJelly Jump screenshotJelly Jump screenshot


2 ) Walking Pet

برای دانلود نسخه اندروید کلیک کنید


این بازی یکی از جدیدترین های Ketchapp می باشد که کمتر از 2 هفته از انتشار آن می گذرد ولی به سرعت محبوبیت خود را توانست بین کاربران پیدا کند . همان طور که همه می داند همه حیوانات نمی توانند روی دو پا راه بروند ولی در این بازی شما باید با حفظ تعادل حیوانات خانگی را روی دو پا حرکت دهید . بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است . با زدن رکورد های بهتر و جدید حیوانات جدید برای شما باز می شوند و می توانید با آنها بازی کنید . در هر آپدیت از بازی حیوانات جدید تری به بازی اضافه خواهند شد .


Walking Pet screenshotWalking Pet screenshotWalking Pet screenshot


1) Don't touch the spikes

برای دانلود نسخه اندروید کلیک کنید


انتخاب و رتبه بندی بازی های این شرکت واقعا کار دشواری بود چون که تمامی بازی ها لیاقت برترین هستند ولی چرا این بازی اول شد ؟ دلیلش هم این است که فکر نکنم پس از نصب این بازی آن را از گوشی خود پاک کنید . در Don't touch the spikes شما نقش پرنده کوچکی را دارید که در مکانی که توسط دو دیوار تیغ تیغی احاطه شده ، در حال پرواز است . با زدن بر روی صفحه پرنده بال زده و از تیغ های دیوار فرار کند و در حین پرواز به دنبال جمع کردن شکلات باشد ! با جمع آوری شکلات می توانید پرنده های دیگر را باز کنید که با توجه به شکل هندسی آن ها بهتر می توانید از موانع عبور کنید . این بازی را حتما بازی کنید و رکورد های خود را با دوستان به اشتراک بگذارید .


Don't touch the spikes screenshotDon't touch the spikes screenshotDon't touch the spikes screenshot



توضیحی کلی در مورد تمامی بازی های این شرکت : 


1) تمامی بازی های شرکت Ketchapp برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس تولید شده اند .

2) امکان اشتراک گذاری رکورد و ثبت رکورد شما در بین رکورد های جهانی دیگر در بازی های Ketchapp توسط Play Games شرکت گوگل و یا Game Center شرکت اپل انجام خواهد شد و شما از این طریق می توانید رتبه خود را در جهان ثبت کنید و با دیگر کاربران به رقابت بنشینید .

3) تمامی بازی های شرکت Ketchapp رایگان منتشر شده اند و هیچ گونه بازی همراه با هزینه ندارد ، البته برای خرید الماس و ... دربازی می توان با اختیار خود مبلغی را خرج کرده و در بازی امکانات بیشتری بگیرد .

4) یکی از ایراد های این شرکت تبلیغات درون بازی است که تنها آن را می توان با پول خرید .




آدرس سایت شرکت Ketchapp  :

http://www.ketchappstudio.com

تهیه شده در سایت مجموعه زندگی  :

http://LCBlog.in

مقاله از :

رضا توکلی

اختصاصی سایت :

مجموعه زندگی





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 256
  • بازدید امروز : 380
  • باردید دیروز : 628
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,361
  • بازدید ماه : 7,987
  • بازدید سال : 139,159
  • بازدید کلی : 6,177,035
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg