loading...
پایگاه خبری تحلیلی مجموعه زندگی
تبلیغات در گروه اینترنتی مجموعه زندگی

اعلانات سایت

علیرضا طیبی بازدید : 77 دوشنبه 10 فروردین 1394 نظرات (2)

ظریف گفت: بازنشستگی را از ریاست جمهوری به من تحمیل کردند.

ظریف گفت: بازنشستگی را از ریاست جمهوری به من تحمیل کردند.

بخشهایی از سخنان محمدجواد ظریف در یک گفتگو را در زیر می خوانید:
-هیچ وقت خواهان حضور در وزارت خارجه نبودم. دوران بازنشستگی به من تحمیل شد. البته باید درست تر بگویم که کنار کشیدن من از کار به من تحمیل شد. برای اینکه بی انصافی به آقای متکی نکرده باشم باید بگویم بازنشستگی من به خواست من و با مخالفت ایشان انجام شد و ایشان مایل به بازنشستگی من نبود.

-من در آن دوران به اندازه ای بیکار بودم که احساس می کردکم اگر بازنشسته شوم حداقل احساس می کنم حقوق بازنشستگی که می گیرم حلال است اما حقوق کارمندی که می گیرم و در ازای آن کاری به من برای انجام دادن محول نمی شود. این مسئله هم تقصیر وزیر امور خارجه نبود و تصمیمی بود که از سطح بالاتری در ریاست جمهوری گرفته شده بود.

-شروع این دوران به من تحمیل شد اما پس از آن کار کردن با دانشجو و حضور در محیط دانشگاهی حضور بسیار آرامش بخش و لذت بخش برای من بود که از ابتدا هم زمانی که مسئولیت داشتم روزی که برای تدریس به دانشگاه می رفتم روز خوبی برای من بود.

-اینکه بعد از مذاکرات هسته ای چه اتفاقی رخ خواهد داد را نمی توانم پیش بینی کنم اما تصمیمی هم برای استعفا دادن ندارم. هر زمانی که حضور خود را مفید نبیتم در شرایط هستیم که بتوانم شاید با فاصله یک ساعت سر کار حاضر نباشم.

-تنها وعده ای که می توانم به مردم بدهم این است که هیچگاه به آنها دروغ نگفته ام و نخواهم گفت.


گردآوری:گروه خبر مجموعه زندگی
منبع:etemaad.ir

 



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marvell در تاریخ 1394/01/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

همگردی
از اطلاع رسانی مکان ها و رویدادهای مورد علاقه گرفته
تـــــا
بسته های پیشنهادی همگردی برای مخاطبان عزیز
کافی است همین امروز در سایت ثبت نام کرده و حضور فعال داشته باشید. ما هم برای شما برنامه های مفرح زیادی داریم شکلک

این نظر توسط golpari در تاریخ 1394/01/11 و 6:09 دقیقه ارسال شده است

همگردی
از اطلاع رسانی مکان ها و رویدادهای مورد علاقه گرفته
تـــــا
بسته های پیشنهادی همگردی برای مخاطبان عزیز
کافی است همین امروز در سایت ثبت نام کرده و حضور فعال داشته باشید. ما هم برای شما برنامه های مفرح زیادی داریم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
Instagram

جدید ترین فیلم ها






تبلیغات

دانلود بازی های دیجیتال
DiRT Rally pc cover دانلود بازی DiRT Rally برای PC
Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
Fallout 4 pc cover small دانلود بازی Fallout 4 برای PC
Handball 16 pc cover small دانلود بازی Handball 16 برای PC
Call of Duty Black Ops III xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای XBOX360
Rise of the Tomb Raider xbox360 cover small دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360
آمار سایت
  • کل مطالب : 4817
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 144
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 2,790
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 4,579
  • بازدید ماه : 9,905
  • بازدید سال : 101,404
  • بازدید کلی : 6,139,280
  • تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
    adver463.gif1410158084008_p-imam.jpg